nazrm Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 (endret) Kunne ikke vært bedre timet for min del. Spilt på PVE server helt siden starten, endelig har jeg muligheten til å flytte til PVP. Blir vel mye whine også, kan jeg tenke meg. Providing a smooth and enjoyable experience for all players is always a priority for us, and we are continually re-evaluating our policies and programs to do so. As the state of the game has matured substantially since the inception of Paid Character Transfers, we will now be allowing PvE-to-PvP transfers on a full-time basis to provide players with more mobility and freedom to easily play with their friends. Keep in mind that all of the other standard cooldowns and restrictions will continue to apply; we’re just opening the option to transfer characters on Normal realms to Player-vs.-Player realms. Please review the Paid Character Transfer FAQ (http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20558&rhtml=true?rhtml=y) if you have any questions on how this service works. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...94519&sid=1 Noen som skal flytte over til et PVP realm? Endret 11. september 2008 av nazrm
haqbar Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Ett år for sent for min del, har fortsatt T2 presten min parkert på PVE realm og min ny levlete på PVP real siden jeg ikke kunne flytte over da.. Men god cahnge, nå er det ikke mye igjen av leveling prosessen heller (recruit a friend, level grants, bind to account gear og 10% increased reputation på shoulder) så da passer det fint å fjerne den gamle regelen om at det er for lett å levle på PVE realms.. Å bli ganket er ikke akkurat noe levle brems lenger...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Er vel bedre å levle på pve? Er vel bedre å migrere etter du har komt til lvl 80?
Mikkel™ Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 haha perfekt timing. Levler en rogue nå som er lvl 33 skal peise han over på en pvp server når jeg dinger 70
olek21 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Kjempedigg for de av oss som utnyttet sjansen til å leave fra en overcrowded pvp server til en lowcrowded pve : D For deretter å lide en pvpr's mareritt; 15min ques...
PSV Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 OMG! Det er jo mye lettere å levle på PVE server, herregud Blizz, dette kommer til å ødelegge spillet for min del.
John Keats Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) OMG! Det er jo mye lettere å levle på PVE server, herregud Blizz, dette kommer til å ødelegge spillet for min del. JA OMG AS!!11 PENGA TILBAKE NÅ! Endret 12. september 2008 av -Grendel-
Ajaco Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) OMG! Det er jo mye lettere å levle på PVE server, herregud Blizz, dette kommer til å ødelegge spillet for min del. Mener du at det er mye lettere å levele på PvE server, fordi da kan ingen ganke deg? Jeg har levelet en shaman i det siste, er level 41 nå (Horde på vashj), og jeg tror jeg har blitt drept av alliance 2-3 ganger, noe som har tatt 10-15 min av leveling tiden, på totalt 48 timer. Så jeg vil vel ikke si at det å levele på PvE realm, for å spare ~1 time (ganking), er veldig vesentlig. Selv synes jeg dette er bra, da kan man også migrate til PvE realms, og samtidig vite at du kan migrate tilbake Endret 12. september 2008 av Ajaco
zypher_ut Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) Alle ser vel at PSV troller. Nei. Endret 12. september 2008 av zypher_ut
Lycantrophe Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Tydelig. Ingen flere grønnsaknavn? :o
PSV Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 100% ren trolling fra min side som sagt ja, ville bare fått sagt det før noen andre gjorde det. Selv syns jeg dette er en ypperlig forandring, da jeg selv var dum nok til å levle mine første charactere på PVE realms på grunn av at jeg startet der med noen IRL-venner, det at disse nå har sluttet, og at jeg har møtt nye bekjente IRL som ikke overraskende spiller på PVP realms gjør at dette blir brillefint for min del.
Alpakasso Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jess, nå kan jeg transfere mainen til PvP server og ganke lowbies ...
Howareye Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Alle ser vel at PSV troller. http://www.joke-portal.com/captain_obvious.jpg
v-gard Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Har allerede transferra locken min. Levla den fra 1-52 på pvp server, syns det var på tide
BonoU2 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Konge. Nå har jeg tenkt å spille WAR frem til Wotlk kommer, men da kan jeg hvertfall migrere magen min til en pvp server som alle jeg kjenner spiller på når Wotlk kommer (sånn at jeg får starta en Death Knight på den "riktige serveren" )
SunChaser Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Konge. Nå har jeg tenkt å spille WAR frem til Wotlk kommer, men da kan jeg hvertfall migrere magen min til en pvp server som alle jeg kjenner spiller på når Wotlk kommer (sånn at jeg får starta en Death Knight på den "riktige serveren" ) omg n00b azz, lvl på pvp server som oss andre din juksemaker!
BonoU2 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Nei, jeg starta den charen uten å ha peiling på hva PvP og PvE betydde engang. Har senere funnet ut at PvP-server er best
DisplayName123 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg tror det bare var et dårlig forsøk på trolling. On topic: På tide at dette kom.
Ajaco Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Shit, jeg dreit meg ut. Tar folk litt for serriøst ;D Men enig, det er veldig bra at dette går ann. Gjør ting veldig mye lettere for mange spillere En i guildet mitt, hadde en RL kompis som spilte på PvE realm, også hadde personen i guildet mitt (Xyro), lovet at han skulle spille med han på PvE realmen. Og da trodde jo RL kompisen hans, at han skulle migrate characteren sin. Så som en 'bursdagsgave' uten at Xyro viste om dette, så hadde kompisen migratet roguen hans til en PvE realm. Det var litt /owned. Men han migrater tilbake idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå