Gå til innhold

Hvordan lager man en Poll?


Joakim87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva jeg ville hatt, jeg bare satt og tenkte og kom på at det hadde vært litt gøy og kunne lage en poll... men sånn helt på sparket

Er du imot en krig i Irak?

1. ja

2. nei

eller...

 

Hvor lenge siden er det du oppgraderte hardwaren på din pc?

1. 1 måned siden

2. 2 måneder siden

 

Er generals et drit bra spill?

1. JA

2. JA(hehe)

Lenke til kommentar
Hehe, like etter oppgradering til det nye forumet kunne alle lage poller, og det dukket opp sykt mange over alt, som handlet om alt og ingenting. Tror det er best med litt restreksjoner  :yes:

Vel... Hvorfor det om jeg tør spørre? Det blir jo laget tråder om alt mulig drit uansett.. Hvis dere skal begynne med restriksjoner, så foreslår jeg at dere begynner å slette en god del tråder i søppel.

 

Poll er vel ikke noe mer irriterende enn vanlige tråder? Det eneste er at det står "Poll:" foran i emnet, og de som misliker poll-tråder trenger strengt tatt ikke besøke de. Verre er det med Announcement og Sticky, men det er en annen side av saken!

 

 

Ja til Poll for alle brukerne! :woot:

Lenke til kommentar

Nå kom jeg fatisk på en POLL som jeg hadde vært veldig taknemlig om en moderator la ut, noe jeg faktisk har lurt på en stund:

 

Hvordan oppløsning bruker egentlig folk i CS??? jeg bruker 1152*868 men folk sier det er lettere og treffe med 640*480 derfor lurer jeg på om det er mange som bruker 640*480?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...