Gå til innhold

Trailer : Fast and the Furious 4, hva tror dere?

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette så tåpelig ut!

Death proof tendenser med damer på biltak som kjører i fart, og særlig som om den tanken hadde eksplodert så fort den traff bakken.

Go actionmovie for teens :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg tror den blir sweet. Personlig er jeg en sucker for slike filmer. Likte de tre første.

Skrevet
de 3 første ble nå ikke akkuratt den største suksessen

?

1ern var da en respektabel hit, og det gikk vel ikke så verst med de to oppfølgerne heller (det er nå en grunn til at de ikke har gitt seg med serien).

• 4 måneder senere...
Skrevet

ey, endelig har de skjønt det. Bring tilbake de samme skuespillerne, virker lovende dette! Men realisme var det ikke for mye, selv om det ikke er det viktigste i slike typer filmer. :p

Skrevet

Det kommer til å vokse hår på dvd spilleren når jeg setter i dvden. Testosteronbombe ja. hehe :)

Nei..det er film for oss gutta. Det trenger ikke være bra, så lenge det er fine damer og biler!

Nei åsså jeg har latt meg underholde av fast and furious filmene, syns dem er hele greie.

Gleder meg til denne :D

Skrevet

Dette så veeeeeeeldig bra ut, men jeg stiller spørsmålstegn ved den puslete og lite realistiske eksplosjonen et stykke ut i traileren (1:05-1:09). Her hadde de definitivt hatt noe å lære av Michael "Mr. Explosion" Bay. Det er bare å håpe at selve filmen kan by på mer spektakulære eksplosjoner enn dette. Kanskje et par roboter hadde gjort seg?

Skrevet
Gjesp... Har vi ikke sette dette før?

Åsså Vin Diesel da så som er så tøff (not).

LOL! Vin Diesel er da rå han :) Lenge siden han har vært med på noe kult nå, babylon a.d var jo mektig skuffende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...