Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Tror faktisk jeg har hatt min i ca et år nå.

Og har bygd opp en del erfaringer rundt det og ha en fuckings windows mobile.

 

Altfor mye negativt plunder med drittet spør du meg, tregt og plundrete that's it. 6000,- kroner.

 

Jeg er i det store og hele enig i dette.

 

Samme F hva jeg skal gjøre så er det venting, venting og atter venting.

 

Her om dagen kom det en turist bort til meg og spurte om veien til en eller annen plass jeg ikke hadde hørt om. Serviceminded som jeg er dro jeg opp HTCen for å finne veien for ham.

 

Etter å ha knotet med heng på browser og 3G i ca. fem minutter endte jeg opp med å låne iPhonen til kompisen min for å vise ham kartet. Jeg fatter ikke hvorfor Windows Mobile ikke bare kan virke uten videre...

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

I Bilen er det litt stress og koble til både 3,5mm minijack og USB for lading hver gang.

Så jeg tengte å kjøre både lading og lyd via USB, derfor kjøpte jeg en slik:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34013

Men min telefon sier "the device doesn't support USB headset" eller liknende.

Fant denne tråden som sier at det fungerer vistnok på gamlere ROM: http://forum.xda-developers.com/archive/in...p/t-457340.html

Men jeg vil jo ikke sitte med noe gammelt no...

Lading fungerer, men får ingen lyd via tingen, noen som vet noe råd?

 

PS: Disse er også på vei hjem i posten:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27295

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32581

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26780

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23542

 

tror dere de kan hjelpe bedre?

 

Eventuelt må jeg vel bruke en blåtann løsning på en eller anna måte.

 

 

Du har nok misforstått.

Eldre modeller av HTC hadde lydutgang via den litt spesielle USB pluggen. Detter har IKKE HTC HD, selv om andre modeller som kom ut på samme tid hadde lyd i både USB og 3,5mm lydplygg.

Derfor vil et USB headset ALDRI funke med HTC HD selv om de endrer ROM, rett og slett fordi USB ikke har tilkoblet lydsignalene. Og da hjelper det ikke med software.

 

Desverre så skrives det at HD er kompatibel på mange steder de selge slike USB koblinger. Dette er løgn. SOrry.

Lenke til kommentar

Vil ønske farvel til denne tråden. ;)

 

Til du som vurderte å gå over til Desire - gjør det!! Desire er en absolutt fantastisk telefon. Har hatt den i en uke, og er strålende fornøyd - anbefaler alle HD-eiere å vurdere overgang.

He he.. Kanskje man ende opp med en Desire etterhvert. Fikk mail fra Mpx i dag om å bare sende inn komplett pakke :dribble:

Lenke til kommentar

Det er vel det eneste skikkelige positive jeg kan si om telefonen; den er så godt som skuddsikker...

 

Var ute og luftet hund her for en tid siden. I det jeg går med telefonen i hånden og taster så finner fillebikkja ut at det hadde smakt godt med duemiddag. Bikkja skjener ut til siden i vill fart med hånda som jeg har telefonen i festet godt i båndet. Vips; NM i lengdekast av mobiltelefon.

 

Til tross for at den landet rett i asfalten så ble det bare overflateskader. Jeg ser frem til den dagen den tar kveld.

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Hva er en ROM? Ja, jeg vet det er et utrolig dumt spørsmål siden jeg faktisk eier en touch HD, men har hatt den i noen dager bare og aldri hatt en winmobil før.

 

Prøvde laste ned og legge inn Android på den, men fikk bare en fil jeg ikke fikk kjørt. Fikk melding om at jeg måtte starte et program for å kjøre filen. Lest litt om Android på touch HD og tenker jeg går bort i fra det likevel.

 

Men tenkte jeg skulle prøve 6.5 da, er det relativt problemfritt,greit og enkelt? Tenker da spesielt på at wifi osv virker greit og norsk språk/t9 pakke.

 

Sikker skrevet masse om dette, men ber i all ydmykhet om et greit og enkelt svar så jeg slipper å tråle gjennom alle sidene.

Lenke til kommentar

Okei, takk for svar. Norsk språk er ikke noe must. Men norsk t9 hadde vært greit. Er på jobben nå så tror ikke jeg skal knote med dette på maskina her. Men virker ikke så veldig vanskelig å fikse utifra beskrivelsen et par sider foran her.

 

Hva er knot med å få norsk t9. å finne det, eller å få det til å funke?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe knot å få til norsk T9. Bare å installere ei .cab fil. Dette er tatt opp mange ganger i tråden her, og du finner det også i Tips og Triks tråden.

 

Det som er knot er at det med jevne mellomrom skifter slik at en .cab som virket i går ender opp med å gjøre telefonen ubrukelig i morgen...

 

Det er i alle fall min erfaring.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Fantastisk. Mitt forsøk endte i et trist intet da jeg ikke engang fikk koblet mobilen til pc'n via Activesync. Har vista premium, kjørt komme igang cd'n fra htc, innstalert windows mobile device saken, men den vil ikke. Hva kan være galt? Bortsett fra mitt eget hode!? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har mobilen konka for tredje gang. Samme som alltid, skjermen har slutta å fungere:-(

 

Hei!

Jeg hadde klart å få til sprekk i skjermen under litt snekring for en tid tilbake. Telefonen virket greit lange etter dette, helt til touch'en plutselig sluttet å fungere. Jeg tok det for gitt at dette ikke ville bli regnet som en garantirep. pga sprekken i skjermen. Sjekket med Deltaservice som sa at rep ville koste ca kr. 2750,- pluss frakt. Begynte så smått å se meg om etter ny mobil, men lette samtidig etter alternative steder for reparasjon. Etter litt leting fant jeg Turn On Your Mobile i London. De satte inn ny touchscreen og alt fungerer supert. Rep med frakt begge veier kostet totalt NKR 742,- og det gikk 9 dager fra jeg sendte tlf til den var tilbake. Vil bare tipse om dette som et alternativ for de som ikke får det som garantireparasjon. Mulig at noen har funnet noe enda billigere, men tar sjansen på å poste det uansett....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...