Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg har et lite problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med.. Kjøpte meg HTC touch hd for et par måneder siden, brukt vel og merke.. Har vært fornøyd med den, men for et par dager siden så streika den helt.. Hang seg opp, og jeg fikk ikke trykket på noenting på skjermen, så måtte ta ut batteriet for å få skrudd den av. Da jeg skrudde den på igjen så kom den ikke lenger enn til der det står "smart mobility".. Og plutselig ville den ikke skru seg på i det hele tatt, og den lader ikke heller. Jeg fikk et tips om å ta ut batteriet, og la den ligge sånn i et døgn. Det gjorde jeg, og nå får jeg skrudd den på igjen, men den kommer fremdeles ikke noe lenger.. Noen som vet hva jeg kan gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ikke så mye om hva som har skjedd når den streika.. fukt? støt? applikasjoner?

 

Første jeg ville prøvd, var å bruke resetknappen under dekselet.. se om det fungerer. Ville nok samtidig kobla den til strøm, og fulgt med at det oransje lyset ved påknappen fungerer.. hvis ikke kan det jo være at batteriet er dødt og den ikke lader ordentlig, da kan du evt koble den til pc så den lader via usb'en.. Hard reset har jeg ikke prøvd, men det kan vel også være en mulighet..

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar

Min HD ble sånn når batteriet var helt dødt. Med dødt mener jeg at jeg måtte kjøpe nytt. Funket ikke med laderen ikoblet heller.

 

Fant ut at det var batteriet ved å søke på diverse forum.

 

Min fikk ødelagt batt fordi den badet. Telefonen har funket fint 6 mndr etter badet når jeg bare fikk nytt batteri. Den badet vel ca 3 minutter med batteriet tilkoblet.

Lenke til kommentar

Er det flere som har fått opp en melding på skjermen om en oppdatering fra Microsoft?

Hva slags oppdatering er det?

Jeg kjører Miri sin wm6.5 rom, og vet ikke hva som vil skje hvis jeg installerer den, regner med den er ment for wm6.1...

Noen som har wm6.5 og som har lastet den ned?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg prøver å søke etter oppdateringer via windows update. Når den har søkt en stund så får jeg opp følgende melding: Tilkobling til oppdateringsserver ikke tilgjengelig. Kontroller innstillingene for datatilkobling og pass på at dato og klokkeslett er riktig.

 

Har sjekket både innstillingene til datatilkobling og dato, og alt ser ut til å være ok.

 

Noen som vet hva som kan være galt??

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg prøvde å innstallere HSPL på min touch hd. Det gikk jo veldig smertefritt, helt til jeg skrur på telefonen igjen. Har fått noen merkelig farger på alle ikonene, bilder, videoer osv. Har lyst til å prøve miri wm 6.5. Vet noen om problemet med fargene vil bli borte hvis jeg bytter ROM?

Og er det noen som vet om en god oppskrift for å endre til Miri wm 6.5? Er veldig nybegynner da det kommer til dette.

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Høres ut som du har brukt gammel HSPL på ny bootloader. Let opp nyeste HSPL som er kompatibel med nye BL.

 

-KJ

 

 

Takk for svar.

Et nytt spørsmål. Legger jeg MIRI WM6.5.RAR fila bare inn på telefonen og kjører programmet fra telefonen, og vips så har jeg miri? Sikkert et dumt spørsmål for de som har peiling på dette, men er man nybegynner så er det ikke så greit:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...