Gå til innhold

Hvorfor spiser folk? (Sjokolade?)

Halvgud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva slags innvendinger dere har angående dette. Finner det personlig forkastelig. Ser ingen grunn til å ty til slike substanser, uansett personlig status i livet.

Et smil får man gjerne ut av andre handlinger, enn å ty til søtsaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser sjokolade fordi jeg elsker smaken, syns det er herlig. :)

Og jeg spiser ikke for å bli glad. Jeg spiser for å bli mett. Om det smaker godt er det en bonus.

(Teit tråd?)

Skrevet
Dere spiser sjokolade? Forferdelig. Er dere bevisst på hva en slik substans gjør med kroppen?

Hva gjør sjokolade som ikke annet godteri gjør?

Idiotisk tråd..

Jeg spiser sjokolade fordi jeg liker det.. Hvorfor er jorda rund?

Fordi tyngdekraften har formet store himmellegemer runde og ikke firkantet ;)

Skrevet (endret)
Hva gjør sjokolade som ikke annet godteri gjør?
Ingenting, en del typer sjokolade er faktisk vesentlig sunnere enn godteri. Jeg tror egentlig trådstarter mente alt som er like sukkerholdig som den sjokoladen de selgeri dagligvarebutikker.

(Dette er en referanse til en tråd om hasj, forresten.)

Endret av haalo
Skrevet

fordi det smaker godt og dermed stimulerer hjernen på en god måte og er faktisk sunt på visse måter. er også et afrodisium(gjør deg kåt) så kan være en fordel å gi til dama :fun:

Skrevet
Er denne tråden en referranse til "hvorfor røyker folk hasj"-tråden? Isåfall, clever. Very clever. :D

Egentlig bare irriterende at folk lager slike tråder, da disse poengene hører hjemme i tråden de allerede diskuterer i (+ at det er forvirrende).

Skrevet

Jeg tror mesteparten av de som spiser sjokolade spiser det fordi det er godt. Selv spiser jeg ikke noe mye sjokolade, men spiser litt i ny og ne, nemlig fordi det smaker godt.

Skrevet
Er denne tråden en referranse til "hvorfor røyker folk hasj"-tråden? Isåfall, clever. Very clever. :D

Egentlig bare irriterende at folk lager slike tråder, da disse poengene hører hjemme i tråden de allerede diskuterer i (+ at det er forvirrende).

Ja, er forsåvidt enig. Men siden jeg er en usalkig drittsekk støtter jeg den i dette tilfellet, siden jeg er så enig med trådstarter. :p

Skrevet (endret)

Fordi det er helvetes godt. Ser ikke problemet med å spise 1-2 sjokolader i uka, de fleste brenner det av uannset.

Endret av MrLG
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...