Gå til innhold

24h suspension, gått 2 dager snart.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble "banna" fordi jeg kalte en kar neger i wow. Det har snart gått 2 dager, og kontoen er fortsatt sperra, jeg er hjemme på perm i under en uke og er hypp på å wow`e litt. Har noen opplevd noe liknende?Skal jeg bare vente eller bør jeg skrive til blizzard?

 

Mulig det er en feil og egentlig skal være 72 hours suspension.

 

Må forøvrig si meg enig i at terskelen er skitlav for hva som man kan bannes for.

Lenke til kommentar
Må forøvrig si meg enig i at terskelen er skitlav for hva som man kan bannes for.

 

Synes det er helt fair jeg. De må ha enkle regler for hva som går og hva som ikke går. Det er så mange som spiller spillet at de kan ikke sette seg ned og bruke masse tid på å diskutere i hvert tilfelle. Rene rasistiske utsagn er det bare å slå ned på med en gang. Jeg kaller aldri fremmede folk den type ting uansett, og det er ikke fordi jeg er redd for konsekvenser, men fordi jeg har et begrep om hva høflighet og respekt betyr.

Lenke til kommentar
Haha.. Er altid gøy å true idioter som skriver ett random "kalle" navn til deg med gm ticket. De blir helt desperat. :p

 

Eg fekk 72 timer bann for eg skreiv;

"learn 2 heal stupid bitch"

 

Synst det var rettferdig, priesten saug2k, og oppførte seg som ei bitch med å bare klage på andre.

Lenke til kommentar

Nå veldig få vil påstå at ordet "neger" er rasistisk.

 

(Nei det kan _IKKE_ sammenlignes med "nigger" som er rasistisk)

 

"Neger" var det "offisielle" norske ordet for brune/svarte mennesker.

 

Det ble forandret et par år siden fordi noen mente at det kunne bli tatt som ett rasistisk ord. (Noe som etter norsk historie, ikke er.)

 

Jeg blir ikke fornærmet om noen kaller meg hvit, eller "arisk".

Lenke til kommentar
Nå veldig få vil påstå at ordet "neger" er rasistisk.

 

(Nei det kan _IKKE_ sammenlignes med "nigger" som er rasistisk)

 

"Neger" var det "offisielle" norske ordet for brune/svarte mennesker.

 

Det ble forandret et par år siden fordi noen mente at det kunne bli tatt som ett rasistisk ord. (Noe som etter norsk historie, ikke er.)

 

Jeg blir ikke fornærmet om noen kaller meg hvit, eller "arisk".

 

Ja ikkesant. Ble helt sjokka jeg da jeg fikk høre at jeg ble banna. Jeg skrev mail og de låste opp kontoen min etter nesten 48 timer. Får vel være litt mer forsiktig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...