Gå til innhold

Harry Potters sommerkos (Multi)


Anbefalte innlegg

Hvis man som barn leste de første bøkene etter som de ble lansert, vil man være ungdom eller ung voksen når man endelig får lest den siste. Bøkene "vokser" liksom med leseren, og blir mørkere og mer kompleks. Da burde det egentlig være logisk at filmene og spillet gjør det samme. Da burde et Bully- eller Oblivionlignende Potter Spill egentlig være en logisk progresjon. Men, på den andre siden er det EA som lager spillet ...

 

Har lest Harry Potter siden jeg var elleve, og nesten siden den gang har jeg ønsket meg et godt spill. Mistet nesten all interesse for Potter etter jeg var ferdig med å lese Deathly Hallows (ok da, jeg leste den to ganger, sånn for sikkerhets skyld). Skal se filmene, men håper et bra spill kommer før jeg mister interessen for universet helt ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er at Harry Potter er for barn, og barn "vil ha enkle spill" (dvs spill som er enkle å lage og selger i bøttevis). Ergo får vi aldri noe Harry Potter-Oblivion.

 

 

nå ja er mange "voksene" som leser det og , jeg og de fleste kompisene mine som leser bøker har lest den , og jeg er 25 .

 

det er mere en serie for de fleste med interesse for Fantecy sjanglen

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...