Gå til innhold

– Heller Sims 2 enn Half-Life


Anbefalte innlegg

Hehe.. det er greit nok, men hvis jeg får flere til å innse det samme som meg kan det hende de store gutta en eller annen gang må snu.

 

 

Nå må jeg le sykt.

 

Tror du EA kommer til å innse det? Du må være rar, fordi EA gir seg aldri og bryr seg ikke. Se på selve C&C serien,

 

Vi måtte få en EXP pack med det vi ville ha, titan og så videre. Men enda dritter dem i oss. Hva med Dune serien? De hører ikke ofte på fans, vi fans venter enda på SDK til KW noe vi har gjort lenge og de vil ikke gi den ut engang.

 

Tror ikke de gir seg uansett hva du gjør fordi folk kjøper spill ifra dem uansett hva du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, alle spillselskap er jo ute etter først og fremst penger, det sier seg selv. Det hjelper ikke om spillet ditt blir lovpriset opp i skyene om du ikke tjener noe.

 

Forskjellen er derimot på spillselskap som står for kvalitet (Blizzard, Black Isle) og kvantitet (EA). Selvsagt kommer det noe som er faktisk bra ut av rassen til EA en veldig sjelden gang, men det meste er som nevnt tidligere kvantitet, ergo dritt.

Lenke til kommentar

Det å samle DNA som kjøtteter er jo peice of cake. Men å sjonglere deler og ferdigheter som planteeter er laangt verre. Prøv det på hard så skal jeg garantere at du sliter! :p

Men har noen egentlig prøvd spillet på vanskeligste vanskelighetsgrad? Prøvde det selv på normal og syntes faktisk det var temmelig vanskelig i fase 2, dog var min skapning vegetarianer. Jeg merket også i tillegg diverse skapninger jeg slett ikke så den første gangen jeg spilte. Logisk nok fordi jeg var på en annen planet! :p Men det at spillet har ganske stor gjenspillingsverdi er bra. Jeg er enig i at spillet er for lite. Eller, det er for lite å gjøre i hver fase. Det ble av samme grunn for kort i lengden. Likevel, kommer sikkert til å selge som hakka møkk grunnet CreatureCreator.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

alle spillene til EA er "casual" må nå se til å lage noe bra, istedenfor middelmådige spill.

spore er som crysis, overraskende og flott i 10 min. til du begynner å legge merke te manglene ...

underholdene å lage dyr og biler og fly etc. fra bunnen av :)

 

forresten enig i at det blir kjekkere på hard!

Endret av viga
Lenke til kommentar

Er vel ikke noen bombe at EA ønsker å tjene mest mulig på Spore framfor å levere et bra spill. Kjøper du Spore via EAstore koster det forøvrig 151,- MER enn hva du betaler i butikker som spaceworld osv. Det er logikk som er meg uforståelig siden du laster den ned digitalt og ikke kjøper en opptrykt kopi med manual og hele pakken.

 

Hos meg får jeg ikke engang innstallert det etter at den var ferdig lastet ned. Det er tydelig at EA er dødskeen på å tjene så mye penger som overhodet mulig og drite i det som kommer kunder som fks support som er tilnærmet ikke ekisterende hos EA.

 

Edit: Spore koster 151,-nok mer hos ea download enn i butikkene, og ikke 100 som jeg skrev

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal ein delta i ein tråd er det ei forutsetning at ein er sakeleg. Dette inkluderer å ikkje kome med nedverdigane antydningar mot andre deltakarar i tråden. Vidare skal ein halde seg til trådens emne. Ein del lite konstruktive innlegg er fjerna.

 

Eventuell reaksjon på moderering kan ein ta på PM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...