Gå til innhold

Diablo - tidenes beste spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har har alltid lurt på en ting: Hva menes egentlig med "cracked equipment"?

Cracked er quality prefixen. De har dårligere stats og elendig durability enn crude, standard og superior.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på med et med et off topic spørsmål:

Noen som vet hvorfor jeg ikke får logget meg på battlenet med Diablo. Det funker med 2'en men..

Har trådløst nett...

Diablo er ganske sikkert på min topp 5 eller 10 liste over beste spill

Skrevet
Slenger meg på med et med et off topic spørsmål:

Noen som vet hvorfor jeg ikke får logget meg på battlenet med Diablo. Det funker med 2'en men..

Har trådløst nett...

Diablo er ganske sikkert på min topp 5 eller 10 liste over beste spill

Har du siste patchen (v 1.09)? Jeg greide ikke å logge meg på med v 1.00, med 1.09 gikk det fint. Husk å kjøre patch-filen som administrator, om du bruker Vista.

Skrevet

Der fikk jeg Diablo II i posten.

Dette er tredje gang jeg kjøper spillet. Jeg har av en eller annen grunn en lei uvane til å miste/låne bort CDn. :p

Skrevet

Hah, har vonde minner når det gjelder LoD, gikk ungdomsskolen, fikk låne LoD plata dagen spillet kom ut etter å ha masa som faen siden jeg hadde jo ikke råd på den tiden, svei av alle ukepengene på annet tull. Så lykkelig som jeg var kommer jeg hjem, setter plata i cd-rom, den begynner å spinne som faen, plutselig hører jeg knekke lyder, åpner cd-rommen og ser bare masse småbiter faller ut, holdt på å grine meg ihjel. Så kids, ikke smekk en plate rett inn i PC'en etter å ha hatt den ute i kulda i flere timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...