Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt å føle at kjæresten er utro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, normalt eller ei.. vanskelig å si med så få opplysninger. Men man plukker vel gjerne ubevisst opp signalene om at noe er som det ikke skal være: Kanskje er det kroppsspråk, endrede vaner, noe som sies eller gjøres, som vekker en sånn følelse i en og som gjerne viser seg å være riktig.. Jeg har kjent en slik følelse en gang, og det viste seg jo å stemme. Eller kanskje man "bare" er utrygg og sjalu uten noen egentlig grunn? Det vet du nok best selv.

Lenke til kommentar
Tja, normalt eller ei.. vanskelig å si med så få opplysninger. Men man plukker vel gjerne ubevisst opp signalene om at noe er som det ikke skal være: Kanskje er det kroppsspråk, endrede vaner, noe som sies eller gjøres, som vekker en sånn følelse i en og som gjerne viser seg å være riktig.. Jeg har kjent en slik følelse en gang, og det viste seg jo å stemme. Eller kanskje man "bare" er utrygg og sjalu uten noen egentlig grunn? Det vet du nok best selv.

 

Joa. Hender jeg blir ignorert, og ikke gidder å svare hvis jeg sender meld, osv. Er vell sikkert noe jeg innbiller meg vell. For jeg håper jo ikke at han er det.

 

(beklager hvis du leser dette pus. men vil bare høre hva andre tenker og mener.)

Lenke til kommentar

Om det hender ofte at han ignorer deg og ikke " gidder " å svare når du sender melding ( såfremt kontaktkort etc er et problem ) , så virker han ikke særlig interissert uansett. Det å ignorere den man er sammen med er jo direkte barnslig.

Tørr jeg spørre om hvor gammel du er og hvor lenge dere har vert isammen :) ?

 

OT: Tror det e relativt normalt og ha litt slike tanker i ny og ne.

Lenke til kommentar
Om det hender ofte at han ignorer deg og ikke " gidder " å svare når du sender melding ( såfremt kontaktkort etc er et problem ) , så virker han ikke særlig interissert uansett. Det å ignorere den man er sammen med er jo direkte barnslig.

Tørr jeg spørre om hvor gammel du er og hvor lenge dere har vert isammen :) ?

 

OT: Tror det e relativt normalt og ha litt slike tanker i ny og ne.

 

Jeg er 16, har vært sammen med han i 1 år.

Lenke til kommentar
Om det hender ofte at han ignorer deg og ikke " gidder " å svare når du sender melding ( såfremt kontaktkort etc er et problem ) , så virker han ikke særlig interissert uansett. Det å ignorere den man er sammen med er jo direkte barnslig.

Tørr jeg spørre om hvor gammel du er og hvor lenge dere har vert isammen :) ?

 

OT: Tror det e relativt normalt og ha litt slike tanker i ny og ne.

 

Jeg er 16, har vært sammen med han i 1 år.

 

Men hva har det med saken å gjøre, hvor gammel jeg er osv. ?

Lenke til kommentar
Joa. Hender jeg blir ignorert, og ikke gidder å svare hvis jeg sender meld, osv. Er vell sikkert noe jeg innbiller meg vell. For jeg håper jo ikke at han er det.

 

(beklager hvis du leser dette pus. men vil bare høre hva andre tenker og mener.)

 

 

Jeg ville vel ikke sagt at dette i seg selv må tyde på utroskap, da handler det kanskje mer om andre ting, mindre interesse eller lignende. Det kommer vel kanskje også an på hvor ofte du sender meldinger/tar kontakt?

Lenke til kommentar
Joa. Hender jeg blir ignorert, og ikke gidder å svare hvis jeg sender meld, osv. Er vell sikkert noe jeg innbiller meg vell. For jeg håper jo ikke at han er det.

 

(beklager hvis du leser dette pus. men vil bare høre hva andre tenker og mener.)

 

 

Jeg ville vel ikke sagt at dette i seg selv må tyde på utroskap, da handler det kanskje mer om andre ting, mindre interesse eller lignende. Det kommer vel kanskje også an på hvor ofte du sender meldinger/tar kontakt?

 

Blir liksom mindre og mindre for hver dag. =/

Lenke til kommentar
Joa. Hender jeg blir ignorert, og ikke gidder å svare hvis jeg sender meld, osv. Er vell sikkert noe jeg innbiller meg vell. For jeg håper jo ikke at han er det.

 

(beklager hvis du leser dette pus. men vil bare høre hva andre tenker og mener.)

 

 

Jeg ville vel ikke sagt at dette i seg selv må tyde på utroskap, da handler det kanskje mer om andre ting, mindre interesse eller lignende. Det kommer vel kanskje også an på hvor ofte du sender meldinger/tar kontakt?

 

Det virker jo også litt rart når han heller vil være med alle andre, eller evnt sitte hjemme, enn å være med meg som trossalt er dama hans..

Lenke til kommentar

Dette blir ganske direkte og sårt, men, jeg tror han prøver å hinte deg om at han har mistet interessen for deg. Han ønsker å slå opp, men klarer det ikke (av forskjellige årsaker; ikke såre, for vanskelig, osv.) og derfor tar han avstand fra deg og håper du vil forstå alt dette selv.

 

Er veldig vanskelig, men en av livets motbakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...