Gå til innhold

Internett hopper ut etter en stund også må jeg restarte for at det skal funke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje jeg har samme problem. Eller kanskje ikke ... Uansett, problemet her er at jeg skal ha 12 000 kb/s download, men nå får jeg kun 1 000 kb/s.

 

Kan det være at det er noen andre som bruker trådløsen? isåfal er det veldig rart siden jeg har skrudd den av, og endret passord flere ganger ettersom problemet ofte oppstår.

 

Innimellom er nettet oppi 12 000 kb/s, men oftest under. :/ det er kjipt.

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje jeg har samme problem. Eller kanskje ikke ... Uansett, problemet her er at jeg skal ha 12 000 kb/s download, men nå får jeg kun 1 000 kb/s.

 

Kan det være at det er noen andre som bruker trådløsen? isåfal er det veldig rart siden jeg har skrudd den av, og endret passord flere ganger ettersom problemet ofte oppstår.

 

Innimellom er nettet oppi 12 000 kb/s, men oftest under. :/ det er kjipt.

 

 

Hva skal du med SÅ raskt nett?

If you dont mind me asking.

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje jeg har samme problem. Eller kanskje ikke ... Uansett, problemet her er at jeg skal ha 12 000 kb/s download, men nå får jeg kun 1 000 kb/s.

 

Kan det være at det er noen andre som bruker trådløsen? isåfal er det veldig rart siden jeg har skrudd den av, og endret passord flere ganger ettersom problemet ofte oppstår.

 

Innimellom er nettet oppi 12 000 kb/s, men oftest under. :/ det er kjipt.

 

 

Hva skal du med SÅ raskt nett?

If you dont mind me asking.

jeg og de andre hos meg bruker det ofte. så det er kun for høy hastighet når flere maskiner bruker det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg tror jeg har det samme problemet. Oppstår bare i Vista..helt tilfeldig mister jeg nettet i noen minutter (alt i fra 1 -til 5 min). Har oppdatert nettverksdriver uten hell..De andre som sitter på samme nettverket (Som kjører xp pro) merker ikke noe til problemet! Forsvinner til meg også med xp, så vista er nok synderen, bare synd ingen vet hva som forårsaker det .. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...