Epsilon- Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Har nå satt opp 2x ocz ssd 30 gb i raid0 i intel biosen. Hvordan kan jeg finne det arrayet under innstallasjon? Trykker jeg F6 før innstallasjon så vil den bare ha fra floppy. Det har jeg ikke hatt siden 98. Noen som har peiling? Edit: Kan også nevne at jeg bruker en nLite cd med driverene som var linket til i slipstream windows guiden. Skal inneholde alle drivene som finnes til alle kontrollere. Men det ser ikke ut som den laster de. Løste dette med å sette driverene som txt mode i nlite istedenfor pnp. Endret 6. september 2008 av Epsilon-
wiberos Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Er ikke ICH9R du har? Prøve å legge inn med nLite bare de, rett fra intel eller GA.
Epsilon- Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Altså brenne ny cd, med infupdaten til intel?
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Disse driverne trenger du for integrering med nLite...
Epsilon- Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Ok, skal teste dette nå. Legge i tilleg til gigabyte raid driverene. Kommer tilbake og griner hvis jeg ikke får det til. Eller kommer tilbake med benchmarks hvis jeg får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå