ATi-Radeon Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hei! Jeg lurer på hvorfor man snakker i søvne? Jeg har ikke klart å finne noe konkret svar på dette, kjærsten min er for flink til å snakke i søvne. Jeg tror noen ganger hun snakker til meg, men det gjør hun nok ikke:P Vil bare finne ut hva det kan komme av:) -takk på forhånd:)
V5R1X Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Noen (mulige) svar: http://www.open-spaces.com/article-v7n4-sack.php
Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Har nok sikkert noe med at hjernen enkelte ganger ikke kobler ut hele kroppen i REM søvn, så når du drømmer at du prater så gjør du det i virkeligheten.
WD40 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Har nok sikkert noe med at hjernen enkelte ganger ikke kobler ut hele kroppen i REM søvn, så når du drømmer at du prater så gjør du det i virkeligheten. Skummelt med tanke på de drømmene jeg har iblant.
vbjornevik Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Tenkte det samme. Snakker selv i søvne, og en dag for en stund siden lurte mamma på om hva jeg hadde drømt, for jeg hadde lagt mange rare lyder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå