Aizen Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Jeg har nå bestemt meg at jeg skal formatere pcen å installere xp men vet ikke hvordan man gjør det. har en aspire 5720zg med vista men har hørt mye bra om xp med denne pcen. men vis jeg instalerer xp....kan jeg da få tilbage vista med hjelp av recovery cden som følgte med?
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Jeg har nå bestemt meg at jeg skal formatere pcen å installere xp men vet ikke hvordan man gjør det.har en aspire 5720zg med vista men har hørt mye bra om xp med denne pcen. men vis jeg instalerer xp....kan jeg da få tilbage vista med hjelp av recovery cden som følgte med? siden du har en acer data så kan du gå på eRecovery og ta reset til fabrikk standar og da har du vista igjen
Huffern Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Er det ikke nok å bare sette i xp plate å trykk på installer? eller restarte maskinen med xp plata i slik at du starter maskinen fra plata? Vet ikke jeg, men noe slikt ville jeg ha prøvd...hater selv vista og tenker på å installere xp på min maskin også
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 mener at du bare kan ta og stappe i plata når du skrur den av også starter du datan så burde det komme en setup ellerno
Aizen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Jeg har nå bestemt meg at jeg skal formatere pcen å installere xp men vet ikke hvordan man gjør det.har en aspire 5720zg med vista men har hørt mye bra om xp med denne pcen. men vis jeg instalerer xp....kan jeg da få tilbage vista med hjelp av recovery cden som følgte med? siden du har en acer data så kan du gå på eRecovery og ta reset til fabrikk standar og da har du vista igjen serriøst? så eg trenge ikkje bruga den cden som følgte med? så vis eg trykke på den tingen så vil pcen bli sånt som ann va når eg starta ann for fuste gong? kan dy utdypa og fortella litt?(A) gla i deg(L)
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg har nå bestemt meg at jeg skal formatere pcen å installere xp men vet ikke hvordan man gjør det.har en aspire 5720zg med vista men har hørt mye bra om xp med denne pcen. men vis jeg instalerer xp....kan jeg da få tilbage vista med hjelp av recovery cden som følgte med? siden du har en acer data så kan du gå på eRecovery og ta reset til fabrikk standar og da har du vista igjen serriøst? så eg trenge ikkje bruga den cden som følgte med? så vis eg trykke på den tingen så vil pcen bli sånt som ann va når eg starta ann for fuste gong? kan dy utdypa og fortella litt?(A) gla i deg(L) mener å vite at acer bruker kansje 20g av hardisken din til en skult plass som den bruker til gjennopretning er ikke 120% sikker men har du sikkerhets disker så er det bra edit: gjennopretninga gjør hvertfall slik at windows blir slik som da du starta den OG en nydlig ting med den er at hvis du bruker den blir bare c disken sletta/formatert og evt. D blir helt intakt Endret 4. september 2008 av Submit
Aizen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Jeg har nå bestemt meg at jeg skal formatere pcen å installere xp men vet ikke hvordan man gjør det.har en aspire 5720zg med vista men har hørt mye bra om xp med denne pcen. men vis jeg instalerer xp....kan jeg da få tilbage vista med hjelp av recovery cden som følgte med? siden du har en acer data så kan du gå på eRecovery og ta reset til fabrikk standar og da har du vista igjen serriøst? så eg trenge ikkje bruga den cden som følgte med? så vis eg trykke på den tingen så vil pcen bli sånt som ann va når eg starta ann for fuste gong? kan dy utdypa og fortella litt?(A) gla i deg(L) mener å vite at acer bruker kansje 20g av hardisken din til en skult plass som den bruker til gjennopretning er ikke 120% sikker men har du sikkerhets disker så er det bra følgte med en acer recovery disk men tror ikke det er det samme? er jo bare en cd liksom.
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 aner ikke noe om den CDen men tror det er lurt og ta en tur til der du kjøpte den og ta en prat med han som er "best" eller kan mye om data og acer dataer
Aizen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Hvorfor skal du bytte til Xp? for jeg synest vista er noe dritt. Men er det noen som vet noe om hvordan man gjør alt det jeg spurte om? Installere xp reinstalere vista men recovery functionen har en acer aspire 5720zg
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Hvorfor skal du bytte til Xp? for jeg synest vista er noe dritt. Men er det noen som vet noe om hvordan man gjør alt det jeg spurte om? Installere xp reinstalere vista men recovery functionen har en acer aspire 5720zg det letteste er egentlig bare å gå på butikken du kjøpte den og be de gjøre det for deg
Aizen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 (endret) Nå skal jeg installere xp men MÅ bare vite en ting før jeg begynner. når jeg har installert xp kan jeg da få tilbake vista? sånt som pcen var da jeg kjøpte den? Endret 4. september 2008 av Aizen
Aizen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Sorry for dobbel posting men trenger svar! Nå skal jeg installere xp men MÅ bare vite en ting før jeg begynner. når jeg har installert xp kan jeg da få tilbake vista? sånt som pcen var da jeg kjøpte den? acer aspire 5720zg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå