Big-Vito Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 og nå sitter jeg her med en crappy dør, med en artig bulk i seg. Har pratet med vedkommende, jeg har en gammel bil og han har ikke lyst til å kontakte forsikringsselskap av en eller anna grunn. Hva nå? Noen erfaringer er bra å dele her, siden det er første gang jeg opplever slikt.
Pluggen Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Det kan lønne seg for deg det Ring bilforhandler for å få pris på original dør + lakk, si så ifra til han at det er det du skal ha, om ikke annet blir det forsikringssak, selvom jeg mistenker at han kanskje ikke har forsikring? Sjekket at det ikke har gått utover stolpen døra sitter i eller kanalen?
Big-Vito Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Han har sikkert ikke noe mer enn ansvarsforsikring vil jeg tru? Blir vel en tlf til toyotaforhandlern i byn imorra da. Han bulket midt i, men hvem veit, jeg har ikke inspisert ennå... er trøtt. On a side note, bilen min sto i dødsone i forhold til vogna hans seff, han rygga sikkert to meter før han traff min shagon wagon som sto et felt bak og et felt til høyre, og tråkka nok sånn passe på gassen gjorde han også, så det gjelder å se seg for før man flytter bilen sin! Det artige var at jeg la merke til vogna hans når jeg parkerte der, jeg så at han var parkert inne... Hadde en annen bil oppi ryggen. Lo litt og gikk videre. Vurderte i et sekund å flytte min bil slik at han kanskje hadde nok plass til å svinge seg ut... Tenke seg til. Tjue minutter var nok=) Heldigvis er det han som skal pony up the dough, og ikke jeg... Denne gangen=) btw jeg har engelsk korrektur aktivert og det er slitsomt
Big-Vito Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Jeg sitter fast mellom det å jobbe med noe interessant, og noe fysisk krevende. Disse to blandes ikke så lett?
aklla Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg sitter fast mellom det å jobbe med noe interessant, og noe fysisk krevende.Disse to blandes ikke så lett? hva???
Big-Vito Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Mange som leser og få som svarer ser jeg=) Jeg postet i feil del av forumet.
Vod kaNockers Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kanskje se om det er andre shagon wagons som din i område som har stått lenge uten å bli brukt. Da er det bare å finne eieren og kjøpe de delene du trenger for 1 flaske vodka eller noe
Big-Vito Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Da blir det grønn bil med svart dør-syndromet=) herlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå