Gå til innhold

TEKST PÅ DIVX?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv easydivx. der er det en wizard som setter opp for deg, du bare skriver inn filmens lengde, krysser av for subtitles, osv. ganske enkelt egentlig.

Men hva med resultatet ? jeg har hørt at det blir dårlig...

Og hvor lang tid tar det å rippe en film som skal være på to cd'er ?

Lenke til kommentar
prøv easydivx. der er det en wizard som setter opp for deg, du bare skriver inn filmens lengde, krysser av for subtitles, osv. ganske enkelt egentlig.

Men hva med resultatet ? jeg har hørt at det blir dårlig...

Og hvor lang tid tar det å rippe en film som skal være på to cd'er ?

 

Da har du hørt feil.... Det programmet der er glimrende! Genialt enkelt, ganske enkelt genialt!

Lenke til kommentar
prøv easydivx. der er det en wizard som setter opp for deg, du bare skriver inn filmens lengde, krysser av for subtitles, osv. ganske enkelt egentlig.

Men hva med resultatet ? jeg har hørt at det blir dårlig...

Og hvor lang tid tar det å rippe en film som skal være på to cd'er ?

 

Da har du hørt feil.... Det programmet der er glimrende! Genialt enkelt, ganske enkelt genialt!

Og hvor lang tid tar det å rippe en film som skal være på to cd'er ?

Lenke til kommentar

Kommer jo selvfølgelig an på dataen din, men 4-6 timer eller noe tror jeg du må regne med. Det tar jo uansett så lang tid at det lønner seg å gjøre det om natta.

 

skal du ha den beste kvaliteten må du rippe med xvid (divx baklengs, lol), se denne guiden: http://www.doom9.org/xvid.htm. Har ikke prøvd det men når det er guide så går det jo... Two Towers er rippet med dette kodeket, og kvaliteten der er helt dvd...

Lenke til kommentar
HEI ER DET NOEN DER UTE SOM KAN FORTELLE MEG HVORDAN JEG SKAL FÅ TEXT PÅ DIV X FILMER?  (SUBTITLES)  JEG BRUKER FLASKMPG.

RIPPING FRA DVD GÅR BRA, MEN TEXTEN UTEBLIR UANSETT HVA JEG GJØR..   HJELP MOTAS MED TAKK! 8)

 

Det er utrolig irriterende å lese capset tekst, har du låst capsen din? tom brukernavnet ditt er med tekst, FY!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...