Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt? Det finnes aldri 16-dels i CL. Men finnes i UFEA, du er vel mer kjent der på FM du :p

Forresten ligger vel du 5 poeng bak Metkel/neger? Mener å huske jeg ligger 7 p foran, og du 12 bak meg. Eller var det etter seieren min over Everton borte som ble annullert? :wallbash:

Skrevet

7 p bak meg :)

Laget mitt er btw:

Akinfeev; Maggio, Demichelis, Zapata, Vargas; Giovinco, Gerrard, Xabi, Guardado; Torres, Pavel.

Stjernelag! :D Eide Man Utd 4-0.

Skrevet

Laget mitt er btw:

Akinfeev; Maggio, Demichelis, Zapata, Vargas; Giovinco, Gerrard, Xabi, Guardado; Torres, Pavel.

I en kamp jeg ikke satset på og i LC.

Skrevet

Laget mitt er btw:

Skaff deg bedre keeper, bedre O stopper, bedre høyreving, og bedre D-Spiss =)

Skrevet

HELT UTROLIG!

Ledet 2-1 over inter borte, 40 min igjen og de måtte score 4 for å gå videre. Og jammen gjør de det ikke. Jeg er ute av CL på en utrolig skuffende måte!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Og på grunn av det, gjør Liverpool det samme mot Chelsea.

Skrevet

Spurte på FMNorge, og gjør det samme her også. Sliter med at spillerne mine ikke vil gå i motstanderne. Ligger brukbart kompakt (variasjonsbredden er på 6), men spillerne er slappe i å ta fra motstanderne ballen. Reo-Coker og Veloso skal greie å bryte midtbaner til Borough og Portsmouth! Noen tips til hva jeg kan gjøre? Har langt i fra for mye press, slik at laget vakler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...