Gå til innhold

Nvidia vil redusere partnerantallet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt slitsomt når man skal kjøpe skjermkort å velge mellom så mange ulike produsenter, mange er produsenter jeg aldri har hørt om før. Kommer omtrent 2-3 nye per generasjon eller no.

 

 

Alltid gjort det enkelt jeg. Gainward Nvidia skjermkort, og Asus hovedkort. Aldri hatt noen problemer med noen av dem, og det har blitt en del av dem opp gjennom årene :)

Lenke til kommentar
Ta biler f.eks.

De er alle dønn like.

Så hva skiller dem? For de må skille seg ut for å bli kjøpt. Bilprodusenter putter mye energi i å ha ekstrautstyr til bilene for å gjøre dem mer interessante.

Dette er basic markedsføringstriks når produktene blir like.

 

Vel, ikke det at dette har så utrolig forskjellig da, men Biler som blir importert fra utlandet kommer faktisk fullspekket med alt det ekstrautstyret, men når de kommer hit blir de ribbet for alt av det :whistle: , og erstattet med tomme plastlokk. Så når du kjøper deg en bil neste gang, så må du betale ekstra igjen for ekstrautstyr som egentlig du skulle hatt med bilen i første omgang. :innocent:

 

Til Forskjell gjør de forskjellige produsentene noe med Nvidia sine kort :dribble: . Noen bare sitt eget bilde med MSI eller Gigabyte. Men noen som sagt bytter vifte, og noen klokker til og med kortene for deg sånn at de er "bedre" enn de andre i samme klasse. Vel, det er ikke så mye forskjell. Alle har en favoritt produsent :thumbup: , og hvis den fosvinner er jo det ikke noe særlig gøy. kanskje de mister kunder på det. :hmm:

Lenke til kommentar
Det er litt slitsomt når man skal kjøpe skjermkort å velge mellom så mange ulike produsenter, mange er produsenter jeg aldri har hørt om før. Kommer omtrent 2-3 nye per generasjon eller no.

 

 

Alltid gjort det enkelt jeg. Gainward Nvidia skjermkort, og Asus hovedkort. Aldri hatt noen problemer med noen av dem, og det har blitt en del av dem opp gjennom årene :)

 

Gainward er bra. Alle mine nVidia koert er fra gainward. Asus har jeg hatt et par hovedkort av som har vært bare ræva(funka ikke engang ut av boksen). Asus sine hovedkort er enten toppers eller bare sorgen. Sjelden midt i mellom.

Lenke til kommentar
Vel, ikke det at dette har så utrolig forskjellig da, men Biler som blir importert fra utlandet kommer faktisk fullspekket med alt det ekstrautstyret, men når de kommer hit blir de ribbet for alt av det :whistle: , og erstattet med tomme plastlokk. Så når du kjøper deg en bil neste gang, så må du betale ekstra igjen for ekstrautstyr som egentlig du skulle hatt med bilen i første omgang. :innocent:

 

Lurer på hvilke bilprodusenter du har erfaringer med i så fall. Nye biler bygges på bestilling, ut i fra utstyret du ønsker. Ved kontraktsundertegning blir det da reservert en plass i køen for bygging, og du får en dato på når DIN bil blir bygget. Og hvordan i all verden ser du for deg at man erstatter f.eks glasstak, dualxenon, sportsstoler med elektrisk regulering og/eller ventilasjon, sportsunderstell og mye, mye mer, med plastdeksler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...