Gå til innhold

Konkurranse: Er du verdens beste mobilfotograf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akam er normalt skeptisk til å bruke mobiltelefon som kamera. Nå får du anledningen til å bevise at vi tar feil. Vær med i konkurransen om å bli Norges eller verdens beste mobilfotograf.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke denne konkurransen er noe for meg og min mobil, 4år gammel og en oppløsning på 350*280 piksler (eller ca 0.1megapiksler for de som ikke er helt raske i hoderegningen)

:D

Skrevet

Berre drit i konkuransen... Den telefonen er ingen vits å vinne... Har den selv og det er den verste telefonen... Den skrur seg av av seg selv, låser seg, mangler blits!!

Kameraet er godkjent, men resten er berre å hive...

Skrevet
Berre drit i konkuransen... Den telefonen er ingen vits å vinne... Har den selv og det er den verste telefonen... Den skrur seg av av seg selv, låser seg, mangler blits!!

Kameraet er godkjent, men resten er berre å hive...

Har du i det heletatt kjørt inn nyeste firmware?

Skrevet

Må bildet ha blitt tatt etter 4 sep? Er det vits å være med når man knipser med en Nokia N82? (det meste av SE-foner blir vel litt for gruset av denne)

Skrevet

Det er neppe pixelpeeping juryen skal drive med, det er nok heller vurdering av hvor kreativt du har brukt mediet. Å stille opp med et skarpt bilde av et vakkert tjern kommer neppe til å gi noen tittelen verdens beste mobilfotograf. Det er jo uten tvil meg...

• Opprett ny...