Duffo Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Hii!!!!! hehe ----the wow tekst game ---- viss du er ekte roleplayer vil du elske dt det går på at du skal velge en char (f.eks orc) og svare på orcenst måte på det han over deg sier på sin char språk........ f.eks (følg med under) orc man: argh!!! i want to kill ally nigt alf chick: ishnu ala.... make peice not war!!! peice over ancient! okei? jeg velger night alf (elsker det) hehe duffo: dont kill ally evil hord!! save the gnome hehe nå må du velge din favorit char og svare så bra du kan på ditt chars språk vis du skjøner
PSV Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Velkommen tilbake Duffo, du har legendestatus
Bear^ Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Skjønte ikke helt poenget med denne "leken", er det PvP tekstfight, fingers of fury, clash of the wordtans?
Alpakasso Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer, du har prestert å lage den dummeste tråden noensinne, og den latterlige 'norsken' setter virkelig prikken over i-en ...
Vrengtpolvott Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer, du har prestert å lage den dummeste tråden noensinne, og den latterlige 'norsken' setter virkelig prikken over i-en ... Du er alt for ny til å sette pris på det som er Duffo
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Velkomme tilbake Duffo, vi har savnet deg
Bear^ Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Er jeg og for ny for å skjønne hva denne doffen har gjort som er så spesielt?
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Siden du spør, ja. Lycan, sleng opp noen quotes!
PSV Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 For ny i dette forumet isåfall, sjekk hans eldre poster om du er i tvil.
Bear^ Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Ah, glemte av at jeg var i et helt nytt land, I have entered the Wowtrix!
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 warlock tar en shadow bolt og tar attack med pet,, hunter tar concusive shott og skyter 2 aracane shots da tar warlocken en dot og en helth stone.. hvem er mest imba vem tror du vinner? random utdrag av hans episke kommentarer. Kan vel leke leken. Hvis jeg forsår rett dog. tauren warrior: I haf maec, meh smaesh gnaom!
Bear^ Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Eneste jeg får ut av hans innlegg og tråder er en episk elendig måte å skrive på. Ja er spesielt det og da,
decophly Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Jeg velger en NE level 70 hunter med grønt hår; "I Boost Is Needed."
Andeby Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg velger en lvl 5 human med navnet Itkdhkhsggd som jeg plasserer midt i SW. Andeby: Visit randomgoldsitethatwontscamyou.chinahosting.com for the cipest golds and bst pwrlvling! x20 Velkommen tilbake Duffo Endret 3. september 2008 av Andeby
Pherol Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 haha, HAI DUFFO! Savna deg ! <3 Sexy Undead Rogue: I has uber ignorelist, OH NOES IS FULL
Bango Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 ligtning bolt! lightning bolt! lightning bolt!
Anbefalte innlegg