Gå til innhold

Radeon eller Nvidia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg skal ha seg nytt skjermkort, han skal ha noe til max 3500. han har intel prossesor og asus hovedkort, mer en det fikk jeg ikke vite. Noen ider til hva som kan være bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, greit å vite resten av spesifikasjonene, fordi bare det du nevner er ikke så spesielt informativt. Forøvrig har man Radeon HD4870X2 i rundt den prisklassen du nevner, men man bør ha maskinvare og strømforsyning som kan drive kortet.

Skrevet
Det spørs jo hva skjermkortet skal brukes til, hvis det er til gaming, ville jeg nok satset på nvidea 8000/9000 serien ;)

Hæ? Hvordan kan du si det når 4870x2 banker de korta?? :no:

Skrevet
Det spørs jo hva skjermkortet skal brukes til, hvis det er til gaming, ville jeg nok satset på nvidea 8000/9000 serien ;)

Hehe, Ati gir mye mer for pengene enn nVidia fortiden, om du på absolutt vil ha en nVidia GPU så er vel 260 GTX det beste valget, Pris/Ytelse.

Skrevet (endret)

Har ikke sagt han skal ha nvidia. Men jeg tror datan hans skal putte den i ikke er så galen. Er en forholdsvis ny PC som har blitt brukt som server data.

Endret av Auroen
Skrevet

Nei. ATI har ytelsestronen med 4870X2, og bedre ytelse/pris med 4850/70.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...