Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: 2001: A Space Odyssey


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2001 er en av de 5 beste filmene jeg har sett. Jeg har ikke sett noen andre filmer innen sjangeren som har like bra spenning, like flotte omgivelser og like bra musikk.

 

Jeg kjøpte forresten Solyaris for noen dager siden, men akkurat samme dagen bestemte DVD-spilleren på laptopen seg for å ta kveld :/

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ingen grunn til å se 2010.

 

Informativt, men hvorfor?

PencilCase, du må forklae om jeg burde se den. jeg stoler på deg

 

Klart du bør se begge filmene, og helst i rekkefølge. Skjønner de som ikke hadde sansen for oppfølgeren (hoppe etter Wirkola?), men selv syntes jeg den gav en verdig slutt på historien. 

 

 

:)

Lenke til kommentar
Ingen grunn til å se 2010.

 

Informativt, men hvorfor?

PencilCase, du må forklae om jeg burde se den. jeg stoler på deg

 

Klart du bør se begge filmene, og helst i rekkefølge. Skjønner de som ikke hadde sansen for oppfølgeren (hoppe etter Wirkola?), men selv syntes jeg den gav en verdig slutt på historien.

 

 

:)

skal prøve å få tak i den jeg. litt rart jeg aldri har hørt om den eller sett den noe sted.

 

Heavenly: ja, det er en typisk sånn film som det har blitt kult å like. men når det gjelder å være oppskrytt, så er den langt i fra. Da jeg så den første gang skjønte jeg den ikke. Visste bare dette med at den var faren til de fleste sci-fi filmer. Men det i seg selv fortjener jo mye oppmerksomhet. Men det er nå i nyere tid at jeg har begynt å se den igjen og forstår den. det er faktisk ganske interessant, selvom den egentlig ikke er så spennende osv. Men når man har sett det meste av sånne litt nyere filmer osv, så er det spennende å se denne. Denne er den eneste sånn gamle klassikeren jeg liker å se på.

Lenke til kommentar

2001 er helt klart et mesterverk! Samme som Madonna, og andre kunstverk. Man må ikke like de selv om de er godt gjennomført!

 

Nå skal det legges til at jeg digger 2001 da.. Fikk den på blu-ray her, og den er jo perfekt!

 

2001 er helt klart et mesterverk! Samme som Madonna, og andre kunstverk. Man må ikke like de selv om de er godt gjennomført!

 

Nå skal det legges til at jeg digger 2001 da.. Fikk den på blu-ray her, og den er jo perfekt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...