FullColor Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) Som tittelen sier er det nøvendig, eller kan jeg bare formatere c: og la spillene være på d:, så når jeg reinstalerer c: så vil alle spillene på d: partisjonen være akkurat som det skal ? Har fått meg ny HD og skal ha alt på den og ikke bruke den gamle lenger. Skal ha alt jeg har på den gamle over på den nye, alt det som er på d: altså, c: skal jo formateres. (bare os og prog på c:) Dere kan gjerne fortelle meg fra a til å hvordan jeg burde gå fram for og få gjort dette. Har koblet til den nye hd'en men den vises ikke i min datamaskin, trodde i det minste den ville vises som unlocated space eller noe. Endret 16. september 2008 av AllColor
ArcTerjus Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Dette er mer komplisert i dag enn det var i gamle dager. I dag så legger det fleste spill til register oppføringer, de må eksporteres og importeres i ny installasjon. I tillegg vil en del spill bruke documents and settings for å lagre savegames og andre ting. De må du i så fall ta en backup av.
FullColor Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 (endret) Ja det var noe slikt jeg var redd for at det kanskje var. Har allerede gjort det nå da, og tok ihvertfall backup av div savegames. Får prøve se hva som funker, tenkte også at det kanskje kunne vær slik at spillene oppretter register oppføringne sine nå jeg kjører dem igjen. Endret 4. september 2008 av AllColor
Pels Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Jeg har spill på f: og de fleste fungerer etter formatering av c: (COD4, test drive, CoH, Mass Effect etc).
007CD Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 De fleste spill funker, men det finnes noen programmere der ute som er forelsket i registeret noe jeg ikke er fan av. Herunder har du Operation Flashpoint som ett skinnende eksempel på ett spill som IKKE kan leve uten registeret for eksempel. Men det finnes titler som brummer og går selv om disken monteres i en annen maskin hvor disse ikke har blitt installert før. Så her er det prøving og feiling som gjelder. Men sjekk opp hvor de lagrer sine savedgames først. Enkelte lagrer i Mine Dokumenter / My Documents mens noen bruker spillets egen mappe (Sjeldent den dag idag) og noen særinger slik som Juiced, NFS Underground serien lagrer i Documents and settings, brukernavn, lokale innstillinger så dette må du sjekke opp.
FullColor Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Ja merket at mine spill ikke funket uten reinstall. (Supreme commader, crysis, jerico, the withcer) Men dette er jeg allerede forbi så, saken er egentlig foreldet (løst\ferdig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå