Gå til innhold

Future beta invite (WWI 2008) - WOTLK?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått hendene på et skrapekort fra WWI 2008 i Paris. Er det noen som har erfaring med hvordan dette fungerer? Såvidt jeg forstår registrerer man nøkkelen, og så er man garantert betanøkkel til en betafase i et blizzard spill.

 

Noen som har registrert en sånn key nå, og fått WOTLK beta invite? :o

 

Eg kryssar fingrane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei.

 

Fikk nemlig denne mailen når jeg registrerte key'en:

 

This eMail is to confirm the address entered for the Blizzard Future Beta Sign-Up.

When the chosen beta test begins in the future, we will eMail this address with further instructions. Please keep this eMail active and make sure to check back -- you never know when your invitation will appear!

 

Så, er det noen som har registrert en WWI future beta key ETTER WOTLK beta startet, og fått invitasjon på mail?

Lenke til kommentar
Så, er det noen som har registrert en WWI future beta key ETTER WOTLK beta startet, og fått invitasjon på mail?

 

Jepp, men er usikker på om jeg fikk BETA pga random trekking eller pga den koden jeg la inn, jeg måtte derimot vente ca 1 uke og jeg sendte også inn en "sak" til accounting dep.

 

Hørte aldri noe fra de da, shocker...

Lenke til kommentar
Viss du ikke får WoTLK så er det jo stor sjangse for at du får Starcraft beta eller noe lignende.

 

Nei, Blizzard har skrevet at alle de som har betakode fra WWI må forte seg å bruke den for WotLK beta, da den ikke gjelder for noe annet spill. Så om man velger å ikke bruke den, så kan man bare kaste koden, den gjelder IKKE for noen kommende beta etter WotLK.

Lenke til kommentar

Jada ikkenoe problem..

 

Flere fra guildet satt in key for noen dager siden og fikk.

 

MEN du må vente på neste beta batch. (Neste gang de sender til random og)

 

De beta batchene dems består av, randoms + vinnere av konkurranser + sene code turn ins.

 

Kan være uker mellom batches dog

Lenke til kommentar
Jada ikkenoe problem..

 

Flere fra guildet satt in key for noen dager siden og fikk.

 

MEN du må vente på neste beta batch. (Neste gang de sender til random og)

 

De beta batchene dems består av, randoms + vinnere av konkurranser + sene code turn ins.

 

Kan være uker mellom batches dog

 

og med random batches så mener du de som meldte seg på "account management" ikke sant? =)

noen som har peil på hvor mange som ble trukket ut? =)

Lenke til kommentar
Ja det jeg mener :p

 

I BC var det jo bare alle sammen dog.

 

Rimelig sikker på at om du har fått en key så er du fortsatt i det poolet i random som kan bli trukket. (Ettersom jeg har fått 3x keys på samma account så regner jeg med det :p)

 

hva mener du med fått key? =) jeg mente der du kunne signe deg opp til betaen på din wow konto =p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...