Gå til innhold

Mangler nettverk i noen deler av huset


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har et lite problem eller hva man skal kalle det.. Har et forholdsvis stort hus, og routeren i huset står helt nede i den ene enden av huset.. Det som er problemet er at hvis jeg sitter oppe i stua, som er i andre enden av huset, har jeg nesten ikke nettverk.. og hvis jeg skulle være så heldig å få inn nettet, så blir det fort borte igjen... Routeren er en fra Telenor, som er modem og router i ett. Finnes det et eller annet jeg kan kjøpe, som kobler seg trådløst til routeren, som jeg setter et annet sted i huset? som forsterker singalene?

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MYE av dette har med at hvis det er betong vegger som blokkerer signal, mister du de nokså fort. Selv vært borti dette med å ikke ha nett forbindelsene i den andre enden av huset, nettopp pga, routeren står plassert i et rom helt nederst.

 

Jeg kjøpte meg iallefall en dyr og sterk router, så nå har jeg ikke det problemet lengre. Eller, så kan du koble en router til.

Merket at en jeg kjøpte på Clas Ohlson egentlig var 5 ganger bedre enn den jeg fikk fra telenor. Billig er den og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...