Gå til innhold

kan noen anbefale et MMORPG spill?


Anbefalte innlegg

vet ikke hvor jeg skal ta dette emne så legger det ut her. er det farlig å laste ned online spill? som, som flyff, eller perfect world online? tenker nå på virus og om noen pcer ikke tåler det. lurt?

 

har noen av dere vært borti at pcen har kræsja eller fått problemer forde dere har lasta ned og spilt et MMORPG spill?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke hadt noe problemer med å laste ned MMO spill, men best å være forsiktig med hva man laster ned. Bruk sider som www.mmorpg.com og sjekk omtalene og hva folk sier om spillet. Bruker erfaring er godt å basere seg på.

kan dere anbefale noen spill? er det et spill med bra grafikk som jeg slepper å registrere etternavnet mitt på? eller som jeg kan spille uten å laste ned?

Lenke til kommentar

Først tester du eve online men ikke skjønner noe av interfacen til eve online..

Deretter venter du på warhammer, og når det flopper går du over til age of conan, og spiller det til de tekniske bugsa og "mangel på innhold" dreper lysten, så slaver du med wow(fordi det jo er det siste alternativet og "alle" spiller det) tre måneder til du endelig tar til fornuft og finner ut at eve er tøft bare du setter deg inn i det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Warhammer Online har potensiale til å ikke floppe, så ville hoppet på den bølgen om jeg var deg. AoC har jo allerede truffet bakken og er på vei dit lyset ikke skinner med høy hastighet så det er ikke noe å satse på.

 

Det er stor forskjell mellom EvE og WAR. Om du liker å kjøre rundt i romskip i verdensrommet, sette sammen skipet ditt av deler, krige og samle inn ressurser er vel EvE noe for det. Om du derimot liker fantasy verden med kriging over slott, massive slagmarker og denslags ville jeg testet WAR.

Lenke til kommentar
Warhammer Online har potensiale til å ikke floppe, så ville hoppet på den bølgen om jeg var deg.

 

Warhammer Online har like mye potensiale til å floppe som alle andre spill. Man vet aldri noe helt sikkert før det kommer ut, og kundene får testet det selv. Mest sannsynlig blir 50-60% til å slutte pga. det er alt for likt et spill de har prøvd før.

Lenke til kommentar
Warhammer Online har potensiale til å ikke floppe, så ville hoppet på den bølgen om jeg var deg.

 

Warhammer Online har like mye potensiale til å floppe som alle andre spill. Man vet aldri noe helt sikkert før det kommer ut, og kundene får testet det selv. Mest sannsynlig blir 50-60% til å slutte pga. det er alt for likt et spill de har prøvd før.

Hva for en logikk er det? Om at spill faktisk er BRA (som ingen MMO har vært siden wow), så vil folk fortsette å spille.

Lenke til kommentar
Først tester du eve online men ikke skjønner noe av interfacen til eve online..

Deretter venter du på warhammer, og når det flopper går du over til age of conan, og spiller det til de tekniske bugsa og "mangel på innhold" dreper lysten, så slaver du med wow(fordi det jo er det siste alternativet og "alle" spiller det) tre måneder til du endelig tar til fornuft og finner ut at eve er tøft bare du setter deg inn i det. :thumbup:

 

Haha! Sånn skal det låte :thumbup:

Lenke til kommentar
Warhammer Online har potensiale til å ikke floppe, så ville hoppet på den bølgen om jeg var deg. AoC har jo allerede truffet bakken og er på vei dit lyset ikke skinner med høy hastighet så det er ikke noe å satse på.

 

Det er stor forskjell mellom EvE og WAR. Om du liker å kjøre rundt i romskip i verdensrommet, sette sammen skipet ditt av deler, krige og samle inn ressurser er vel EvE noe for det. Om du derimot liker fantasy verden med kriging over slott, massive slagmarker og denslags ville jeg testet WAR.

AoC har mistet og fortsetter å miste en drøss av spillere hver dag, Funcom er rett og slett ikke kompetente nok.

Lenke til kommentar
Hva for en logikk er det? Om at spill faktisk er BRA (som ingen MMO har vært siden wow), så vil folk fortsette å spille.

 

Du sier jo det selv, om spill er bra vil folk fortsette å spille.. WAR har like mye potensiale til å floppe som alle andre spill, det gjenstår bare å se.

 

Forresten; det finnes mange gode MMO's etter WoW, det spørs bare hva DU er ute etter. Selv spiller jeg Lotro.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Hva for en logikk er det? Om at spill faktisk er BRA (som ingen MMO har vært siden wow), så vil folk fortsette å spille.

 

Du sier jo det selv, om spill er bra vil folk fortsette å spille.. WAR har like mye potensiale til å floppe som alle andre spill, det gjenstår bare å se.

 

Forresten; det finnes mange gode MMO's etter WoW, det spørs bare hva DU er ute etter. Selv spiller jeg Lotro.

 

Jeg har spilt WAR, der er mitt grunnlag til påstanden om at spillet har bra potensiale. Jeg spilte også AoC beta, Vanguard beta, Saga of Ryzom beta, Tabula Rasa beta, Lotro beta og WoW beta. Av alle disse er WoW det eneste andre spillet jeg har hatt skikkelig god følelse med før release.

 

Jeg tror at veldig mange som er lei av WoW, og andre som er interesserte i et mer PvP orientert spill vil finne en perle i WAR.

Lenke til kommentar
Warhammer Online har potensiale til å ikke floppe, så ville hoppet på den bølgen om jeg var deg.

 

Warhammer Online har like mye potensiale til å floppe som alle andre spill. Man vet aldri noe helt sikkert før det kommer ut, og kundene får testet det selv. Mest sannsynlig blir 50-60% til å slutte pga. det er alt for likt et spill de har prøvd før.

Hva for en logikk er det? Om at spill faktisk er BRA (som ingen MMO har vært siden wow), så vil folk fortsette å spille.

 

Du skjønner vel selv at det ikke går å komme med en slik uttalelse. WoW har noe av det mange liker, mens andre (sånn som jeg) leter etter helt andre ting i MMO'er. Det er kanskje din mening at ingen MMO har vært bra etter WoW, men ikke snakk som om det var ren fakta. WoW er bra for noen, men ikke for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...