Gå til innhold

Feature: Ei levande verd (PC)


Anbefalte innlegg

Sikker du har spilt i 4år? ;)

Dersom Ugluuk er Ugluuk: ja han har spilt i 4 år. "Alle" vet hvem Ugluuk er ..

 

Så vidt jeg husker får man ikke så mye perception om man velger industry, og ettersom dette er hovedattributt på mange PvP-relevante skills trener man dem tregere.

 

Når det gjelder rase har du forsåvidt rett, men det Ugluuk sier gir allikevel mening. Dersom man plutselig synes Amarr-skuter er kult må man trene "Amarr skills" (Skute-skills, lasere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du starter Eve kan man velge mellom 4 raser..Hver rase har sine egne våpen og skip de gir bonuser til men man kan trene alle raser om man føler at man har valgt feil.

 

Hæ? Du trener ikke rase, men skills.

 

 

Man kan gå flere veier i valg av character..PVP, Industry,Trade er noen av tinga du kan "spesialisere" deg på..Men tenk deg godt om for hvis du setter opp en character for industry så trener du skills for pvp mye tregere..

 

Det der er jo tøv. Treningening går ikke noe tregere pga du trener industry. Trener du skills går den tiden de kunne brukt på andre skills tapt....sånn er det med alt du trener i spillet

 

 

Sikker du har spilt i 4år? ;)

 

 

Ser ut som jeg må ty til teskje forklaring for deg..

 

Jeg forklarer spillet sett ut ifra at man ikke vet noe om det..Hver rase har sin spesialitet som de gir bonuser til når du starter charactern..

 

Amarr = Lasers ,Caldari = Missiles ,Gallente = Drones ,Minmatar = Projectiles

 

Jeg har snakket med mange nye spillere og spesielt de som kommer fra WOW har jeg fått spørsmål fra om de kan trene andre raser..F.ex "jeg startet som Caldari men liker ikke missiles, må jeg starte en ny character da for å fly minmatar skip?"

 

Da svarer jeg som så, nei det må du ikke..Da starter du bare å trene Minmatar rasen..Minmatar Frigate,Minmatar Cruiser..Kan ikke bare fortelle folk at de skal trene skills..Vil du fly minmatar så må du trene den rasen sine skip og våpen..

 

Skjønte du det nå?

 

 

Også din neste kommentar..I Eve har man 5 attributes som påvirker din character..Charisma,Intelligence,Memory,Perception og Willpower..

 

Hvis du vil være en Pvp character burde du velge spesial felt som gir mer Perc og willpower attributes når du starter charactern..Da trener du PVP skills mye fortere for de er hoved atributes i nesten alle pvp skills..

 

Så hvis du starter som industry og vil drive med pvp har du gjort ett dårlig valg for da kan du tape opptil mange dager på en level 5 pvp skill..

 

Ett eksempel er kompisen min..Han startet 1 måned før meg og satte opp en character som hadde industry attributes selv om han ville drive med pvp..Det er ingenting som forteller deg hvilken attribute som er til hva om man ikke leser om spillet først..

Han tipset meg om dette og når året var over hadde jeg 3 millioner skillpoints mer enn han pga hans attribute handikapp når det gjaldt pvp skills..

Lenke til kommentar
Sikker du har spilt i 4år? ;)

Dersom Ugluuk er Ugluuk: ja han har spilt i 4 år. "Alle" vet hvem Ugluuk er ..

 

Så vidt jeg husker får man ikke så mye perception om man velger industry, og ettersom dette er hovedattributt på mange PvP-relevante skills trener man dem tregere.

 

Når det gjelder rase har du forsåvidt rett, men det Ugluuk sier gir allikevel mening. Dersom man plutselig synes Amarr-skuter er kult må man trene "Amarr skills" (Skute-skills, lasere).

 

 

Jo da, dette er Ugluuk..Begynner å bli gammel i Eve universet nå men det er fortsatt like artig..

Lenke til kommentar

Det kan selvfølgelig ikke veies helt opp for et dårlig valg, men du kan kompensere. Ved å bruke litt ekstra tid og penger for å øke de relevante attributesene (istedet for en modul eller et skip du kan vente litt med) så kan du ta tilbake en del av det du tapte på valget.

Altså kjøpe en implantklasse høyere eller bruke et par uker ekstra på å trene den attributen.

 

For øvrig har Zero Punctuation nettopp laga videoreview/rant om EVE Online: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie.../208-Eve-Online

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...