ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 (endret) Tittelen sier egentlig alt, et par kamerater og meg selv begynte å spille på private servere tidligere i uka. Det var min første gang, så jeg hadde ikke peil. De sa det var lovlig, noe jeg har funnet ut at er feil. Dessuten var det vannvittig kjedelig, og jeg har nå lyst til å komme tilbake. Ossen gjør jeg det? De andre vil ikke si det fordi de vil at jeg skal bli på de private serveren -.- Takk for seriøse svar. Endret 30. august 2008 av ShampooMacTavish
Bear^ Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Du må endre wtf filen slik at den refererer til WoW-Europe serverne. Dessverre sitter jeg på jobb så vet ikke helt hva du skal skrive der.
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Regna litt med det, men jeg veit heller ikke hva jeg skal skrive der...
Skugga Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Takk for svar Det funket. Endelig kan jeg fortsette på twinken min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå