Gå til innhold

Hvordan få ut agresjon


ludvig

Anbefalte innlegg

spiller Linkin Park på fullt volum.... :woot:

Yess! Det gjør jeg også om jeg er alene hjemme(med annen musikk). Og tar gjerne noen pushup's og andre øvelser en lang stund så jeg blir skikkelig sliten både i ørene og kroppen.

Sykler/jogger/går en tur. Må ut en tur nå kjenner jeg :evil: Er litt irritert/småsur/sint/glefsete idag fordi jeg grue meg t å fortelle ei venninne noe....det har plagt meg hele helgen.

Sykling funker fint på meg også, gjerne så mye oppoverbakker som mulig. Når jeg er helt utslitt triller jeg hjem.

 

Skjønner ikke helt de som får utagert ved å kaste noen usle små piler eller skyte på blink. Man må jo få ut energien av kroppen, bli sliten!

 

PS. smetho: Jeg er faktisk en av de som tror at utroskap kan hjelpe et vaklende forhold. Om fyren er lei dama, må han få litt "fri" seff uten at dama får vite noe. Jeg tror det hjelper han til få tenkt seg litt om. Kanskje gjør han det slutt, kanskje finner han ut hvor bra han egentlig har det med dama, og dumper elskerinna. Forteller du om utroskapet til dama nå ødelegger du kanskje forholdet for godt... Prøv heller å finn ut hvorfor han er utro og hva som skal til for at han får mere følelser for dama enn elskerinna. Om du prater med han direkte så kan du jo fiske litt og gjøre en analyse på hvem han kommer til å dumpe. Kanskje også dama bør være litt mindre "intens" i forholdet til han. Det var kanskje litt rotete forklart, men tenk i hvertfall over konsekvensene av om du forteller det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spiller Linkin Park på fullt volum.... :woot:

Yess! Det gjør jeg også om jeg er alene hjemme(med annen musikk). Og tar gjerne noen pushup's og andre øvelser en lang stund så jeg blir skikkelig sliten både i ørene og kroppen.

Sykler/jogger/går en tur. Må ut en tur nå kjenner jeg :evil: Er litt irritert/småsur/sint/glefsete idag fordi jeg grue meg t å fortelle ei venninne noe....det har plagt meg hele helgen.

Sykling funker fint på meg også, gjerne så mye oppoverbakker som mulig. Når jeg er helt utslitt triller jeg hjem.

 

Skjønner ikke helt de som får utagert ved å kaste noen usle små piler eller skyte på blink. Man må jo få ut energien av kroppen, bli sliten!

 

PS. smetho: Jeg er faktisk en av de som tror at utroskap kan hjelpe et vaklende forhold. Om fyren er lei dama, må han få litt "fri" seff uten at dama får vite noe. Jeg tror det hjelper han til få tenkt seg litt om. Kanskje gjør han det slutt, kanskje finner han ut hvor bra han egentlig har det med dama, og dumper elskerinna. Forteller du om utroskapet til dama nå ødelegger du kanskje forholdet for godt... Prøv heller å finn ut hvorfor han er utro og hva som skal til for at han får mere følelser for dama enn elskerinna. Om du prater med han direkte så kan du jo fiske litt og gjøre en analyse på hvem han kommer til å dumpe. Kanskje også dama bør være litt mindre "intens" i forholdet til han. Det var kanskje litt rotete forklart, men tenk i hvertfall over konsekvensene av om du forteller det.

 

:grumpy: WTF? Skulle skutt karen, det hadde vært best! Nest beste løsninger er å la dama ta seg av han! Han fortjener ikke ei så kjekk jente. Han fortjener faktisk ikke noe jente i det hele tatt!

 

Nei, nå kom aggresjonen igjen.....*se meg om etter noe å slå*

Lenke til kommentar
:grumpy: WTF? Skulle skutt karen, det hadde vært best! Nest beste løsninger er å la dama ta seg av han! Han fortjener ikke ei så kjekk jente. Han fortjener faktisk ikke noe jente i det hele tatt!

Nei, nå kom aggresjonen igjen.....*se meg om etter noe å slå*

Å skyte folk er ikke noen god løsning. Om dama er forelska i fyren er nok det beste for henne at han slutter med det, og at hun aldri får vite noe om det. Hva som er best for fyren misstenker jeg er at det blir slutt og han blir i lag med elskerinna.

 

Hva som er best for deg derimot: Det aner meg at du har litt følelser for henne og helst hadde sett at det hadde blitt slutt mellom dem slik at du kunne trøste henne og ... ehm .. dere blir kjempegode "venner" .. ho blir forelska i deg .. ting utvikler seg .. osv ... Det setter jo ikke deg i noe godt lys om du forteller dette til dama for å kapre henne.

 

Ta deg en sykkeltur/joggetur og få ut litt aggresjon, men tenk nå litt mer gjennom ting før du gjør noe med det.

Lenke til kommentar

Ehem....ja :wink: Tror du skal tenke litt over hva du sier. Å synes utroskap er greitt er mer radikalt enn å ikke gjøre det. Altså, jeg er venn med henne, ikke han. Derfor driter jeg i han. Men uansett hvordan situasjonen er syns jeg ingen parter skal være utro. Et forhold bygger tross alt på føleser, ærlighet og sex. Finnes ikke dette har de ingen grunn til å være sammen.

 

Var kødd det med å skyte han altså :p Ikke ta alt bokstavlig. Kan være flere grunner til å være utro som du sier, men det finnes ingen unnskyldninger!

 

Føleser for henne?? Hun er tross alt en god venninne som jeg bryr meg om. Og nei, jeg er ikke ute etter henne (selv om jeg er fullt klar over at det kan virke slik) :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...