Gå til innhold

Beyerdynamic DT 770 Pro


Anbefalte innlegg

Just pakka de ut og begynt å høre.

Må innrømme at jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd jeg er, er vel egentlig fortidlig å si noe enda.

 

Følte det var litt renere lyd i mine gamle Sennheiser hd280 pro, men var kanskje bare en anderledes lyd, så er kanskje bare en vanesak?

 

Kan desverre ikke sammenligne de så lett akkurat nå, fordi jeg ikke har hørt på de på ca 4 måneder og de ligger igjen i Spania.

 

Var foresten mye mer bass DT 770 Pro, det skal de ha og de blir vel bedre etter jeg har brukt de en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir bare mer og mer skeptisk til disse. Jo mer jeg hører om dem, jo mer blir jeg overbevist om at de er myntet på mennesker som syr bukser av utrangerte militære femmannstelt.

 

Hehe, hodetelefonene er gode nok, men til sitt bruk.

 

Jeg trenger de på jobben pga. lydisoleringen, men det finnes mange hodetelefoner med bedre lyd, særlig bedre mellomtone, som jeg føler forsvinner litt.

Lenke til kommentar
De blir bedre med tiden, spesielt mellomtonen og bassen blir noe mer nøytral.

Er musikkutvalget litt bredere enn klassisk og jazz er det få som gjør det bedre i denne prisklassen. Men som med alle lydgivere og hodetelefoner spesielt, smak og behag.

 

Tror det faktum at det dreier seg om en lukket konstruksjon begrenser de noe. Har hatt større hell med åpne hodetelefoner, spesielt om du hører på rock, når øvre mellomtone gjerne får kjørt seg en del.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Tror det faktum at det dreier seg om en lukket konstruksjon begrenser de noe. Har hatt større hell med åpne hodetelefoner, spesielt om du hører på rock, når øvre mellomtone gjerne får kjørt seg en del.

Ja, de har en viss "loudnesseffekt" spesielt på lav volumsetting, selv etter tilspilling. På mye av musikken jeg hører på er det en effekt jeg setter pris på.

Foretrekker man hodetelefoner som lukker helt rundt øret slik DT770Pro, og har mer nøytral lyd, er semi-åpne DT880 og åpne DT990 bedre valg.

Lenke til kommentar
Tror det faktum at det dreier seg om en lukket konstruksjon begrenser de noe. Har hatt større hell med åpne hodetelefoner, spesielt om du hører på rock, når øvre mellomtone gjerne får kjørt seg en del.

Det finnes lukkede hodetelefoner med mer fremtreden øvre mellomtone enn DT770 Pro, f.eks Denons AH-2000 og AT-5000 og selv ByererDynamic DT 770 Edition 2005 har en helt annen mellomtone og nedtonet bass enn DT770 Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...