Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken episode? Hva skjer på bildet? Episodenavn er ikke viktig.

Så hvorfor ikke poste et spørsmål?

Tenkte jeg skulle la spørsmålet over få en liten sjanse før jeg tar til drastiske tiltak (nytt spørsmål).

Skrevet

Tenkte jeg skulle la spørsmålet over få en liten sjanse før jeg tar til drastiske tiltak (nytt spørsmål).

To måneder er ikke en liten sjanse :p

Det kommer an på hvem som definerer lite. ;)

Skrevet

Ai. 34 er nok ganske nær riktig. Det sies aldri, men det er noe med at vi får et glimt av passet hans i to episoder, ene gangen er han født i januar 1952 og andre gangen februar 1953? Og serien starta i 1985? Jeg tipper 32 eller 33...

Skrevet

Minns det var '51 han var født i jeg da, mens RDA er født i 50? Eller kanskje det er som Svinks skriver når jeg tenker meg om...

Uansett ville han da blitt 34, og det har jo Stinson allerede prøvd seg med ^^

Skrevet

Teddy: Jeg har også hørt den med at Mac var et år yngre enn Richard Dean Anderson, og hans fødselsdato er jo lett å slå opp i Wikipedia eller IMDB. Du og Stinson kan godt ha rett, jeg har ikke sjekket kildene.

Nå har jeg sjekket - jeg husket litt feil, og de to alternative fødselsdatoene er bare to måneder fra hverandre. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Egentlig er det vel Battlefield som skulle bekreftet at 34 var rett, men siden det er gått over to døgn er det fritt fram hvor alle å poste en oppgave. Men Stinson som viste at Mac som er født enten 23. mars eller 23. januar 1951 var 34 da serien startet høsten 1985, er selvsagt en ekstra aktuell kandidat til å poste ny oppgave.

Skrevet

Egentlig grunn: Produksjonen skulle flyttes "hjem" fra Vancouver til Hollywood og Los Angeles. Mulig marinaen der den lå skulle stenges allerede da, den er forlengst bygd ut til noe annet, men husbåten lever visstnok fortsatt.

Grunn oppgitt i serien (episode "the hood"?) når han flytter inn i en bygning med buet tak og garasje i første etasje få kvartaler fra Venice Beach der han bodde i sesong 1, var at husbåten brant, men Mac hadde med seg litt flyttelass, for han hadde røykvarsler som virket.

Skrevet

OK, en litt annerledes oppgave:

Når kunne vi sist se MacGyver på TV2s hovedkanal? Eksakt dato er ikke nødvendig, men gjerne omtrentlig dato og ukedag(!), og hva som sist ble vist på TV2 (ikke medregnet TV2 Zebra).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...