Gå til innhold

Trenger en mobil som tåler bank!


Bergch

Anbefalte innlegg

Har igrunnen 0 peiling på telefoner. Selv eier jeg en nokia 1200(tror jeg), uten fargeskjerm:)

 

Mobilen jeg er ute etter må ha bra kvalitet på bilder, samt tåle en hel del bank. Hadde vært gunstig med noe skrapefri skjerm, men ikke et must.

 

Hvis det er noen som har greie på dette er det bare å fyre løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke kombinere telefon som tåler bank med ripefri skjerm. "Ripefritt" betyr som regel glass, og glass tåler ikke bank.

 

Hvis du vil ha en telefon som ene og alene tåler mye bank, kjøper du en Sonim XP1. Hva du mener med god kvalitet på bilder vet jeg ikke. Er det snakk om godt kamera, eller en skjerm som duger til å vise bilder? Mitt aller beste tips til deg er å kjøpe en telefon du kan stappe i en Otterbox e.l. når det trengs.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Hvis du vil ha bedre kamera kan du jo vurdere Sony Ericsson C702i. Neppe like robust som Sonim XP1, men du har bedre kamera med blits, 3G, mulighet for musikk etc.

 

 

 

For all del ikke velg C702i , les hva andre skriver om telefonen . Jeg har den og trenger også en telefon som tåler litt .....det gjør ikke denne. Å sammenligne C702i med Sonim XP1 er som å si at natt og dag er det samme. Forøvrig er det ikke blits på C702i men fotolys som kun er brukbart som lommelykt. Du kan ikke ta bilder i mørket med den med mindre det er bildet tatt i makro.

Lenke til kommentar

Har en Nokia 5500 Sport som fungerer bra for meg. Har vist seg å være relativt støtsikker, tåler en fuktig dag på sjøen eller fjellet og med varierende temperaturer.

Ikke den letteste å taste med grunnet gummipad over tastaturet - men gir bedre fuktsikring.

Med siste versjon av S60, Opera Mini og litt GPS programmer har denne fungert bra på tur.

Ikke så ille batterilevetid heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...