Gå til innhold

Treng hjelp til Red Alert 2 LAN :S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei,

eg har nett fått meg Red Alert 2, og så skulle eg og brodern prøve å sple LAN, men det får vi ikkje helt til:( vi finner kvarandre i lobbyen, men der stopper det, vi kan ikkje skrive til kvarandre ller joine når den andre laga bane. Eg har lagrea IPX - så eg trur ikkje det er det som er problemet. Ingen av oss har veldig peiling på data, så håper noken som har fått det til kan hjelpe oss:) Men vi har så lyst å spele så håper det er noken som kan hjelpe oss:))

Takker for alle svar:)

Endret av daginge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid slitt fryktelig med å sette opp RA2 på Lan på nyere PCer. Det er en pest og en plage. Av og til funker det, av og til ikke. Gamle nettverksløsninger som IPX funker gjerne sånn hehe.

Du kan jo prøve denne oppskriften og se om det funker! Lykke til. Få spill som er gøyere på LAN enn RA2 i mine øyne. Ikke skyt meg nå CS-spillere :p

Gjest Slettet+130498
Skrevet

dere må begge ha lagt inn ipx under egenskaper på det nettverkskortet dere bruker. videre er det best å ikke bruke samme ipx i ra2 under network options!

Skrevet

Uh. Fyren har da nettverksproblemer? Lite å gjøre med piratkopiering. Om det faktisk er cd-key som er problemet kan RA2 kjøpes for en 70-80 kroner på diverse salg rundt om kring såvidt jeg kan huske. Godt mulig det er nettverksproblemer og ikke bare cd-key. Har og hatt lignende problem. Så hverandre i lobby men kunne ikke gå inn på hverandres servere. Alle hadde orginal RA2 med forskjellig key.

Skrevet
Ehhh... " hei,

eg har nett lasta ned Red Alert 2" Han har LASTA ned, man får ikke "e-buyet" Red alert 2, så det MÅ være fra torrent :)

nei, eg har lånt cd, skreiv feil!!

trenge no ikkje klikke helt!!! herregud :S

Sorry... fiksa no!

Uh. Fyren har da nettverksproblemer? Lite å gjøre med piratkopiering. Om det faktisk er cd-key som er problemet kan RA2 kjøpes for en 70-80 kroner på diverse salg rundt om kring såvidt jeg kan huske. Godt mulig det er nettverksproblemer og ikke bare cd-key. Har og hatt lignende problem. Så hverandre i lobby men kunne ikke gå inn på hverandres servere. Alle hadde orginal RA2 med forskjellig key.

ja vi har ikje same cd-key...

Du får dette problemet hvis dere brukte samma cdkey da dere installerte spillet.

1 av dere må reinstallere spillet med et annet cdkey.

vi har forskjellig cd-key..

Jeg har alltid slitt fryktelig med å sette opp RA2 på Lan på nyere PCer. Det er en pest og en plage. Av og til funker det, av og til ikke. Gamle nettverksløsninger som IPX funker gjerne sånn hehe.

Du kan jo prøve denne oppskriften og se om det funker! Lykke til. Få spill som er gøyere på LAN enn RA2 i mine øyne. Ikke skyt meg nå CS-spillere :p

takk for hjelpa! eg testa linken ikveld og håper det funka:D

Dette er desverre ikke lov og diskutere, les reglene en gang til! NULL PIRATKOPIERING. Rapportert :)

ajjajajajjajaj.....ska ikkje skje igjen:D

Skrevet

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke p_report.gif-knappen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...