Gå til innhold

Warhammer Online: Open beta download open! (WAR)


Anbefalte innlegg

Mest kjedelig har hent med i dag. Jeg var 71 % i downloaden etter 10 t, da kommer error ocured, please restard download. Dette hadde skjedd 3 ganger tidligere men jeg startet igjen på samme sted som jeg hadde sluttet å downloade, men denne gangen måtte jeg starte helt på nytt...

Nå sitter jeg med en download 95 kb/s!!! hva faen liksom.. hva faen!?

 

suicide neste stopp

Mens du laster ned filene så patcher den samtidig. Kan ikke forstå hvordan det kan ha seg at du må begynne på nytt. I alle år jeg har brukt den (daoc) har den resumet der den slapp.

 

 

Hvorfor kjører de hele nettsiden i Flash?

Fungerer latterlig dårlig :thumbdown:

Ja, den er en eneste tragedie. Forstår ikke hvorfor de skal være vanskelig å ikke bare kopiere US sin side som er skam fet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok nå er jeg piss lei og drit sur.... jeg kommer meg til 7%. Gjett hva som skjer! Nok engang kommer Error Ocured, please restart application.

Det er dårlig gjort! Noe av det verste jeg har vært borte i.

 

Noe MÅ være feil her, disse feilene skjer hele tiden nå. :wallbash:

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
Ok nå er jeg piss lei og drit sur.... jeg kommer meg til 7%. Gjett hva som skjer! Nok engang kommer Error Ocured, please restart application.

Det er dårlig gjort! Noe av det verste jeg har vært borte i.

 

Noe MÅ være feil her, disse feilene skjer hele tiden nå. :wallbash:

Begynner den helt på nytt eller starter den der den slapp?

Lenke til kommentar
Ja, den er en eneste tragedie. Forstår ikke hvorfor de skal være vanskelig å ikke bare kopiere US sin side som er skam fet.

Ifra det jeg vet så er det vist webdesigneren til GOA som har satt seg på bakbeina og nekter å fixe det. Pluss en rask sjekk viser at alle GOA sider er kun laget i Flash. Community Managerne til GOA har sagt at Flash siden vil bestå. Flere har "teorisert" at web-developeren hos GOA er noe ala "styreformannens sønn" dvs har en god del makt innad i GOA. Selv har jeg begynt å tro noe lignende siden war-europe.com har vært et makkverk helt siden første gang jeg browset dit.

 

Ok nå er jeg piss lei og drit sur.... jeg kommer meg til 7%. Gjett hva som skjer! Nok engang kommer Error Ocured, please restart application.

Det er dårlig gjort! Noe av det verste jeg har vært borte i.

 

Noe MÅ være feil her, disse feilene skjer hele tiden nå. :wallbash:

GOA sa at teknikerne deres optimiserer patchingen, så hvis det avbrytes er det derfor.

Se tekst lenger ned

 

Jeg har nå ventet i 4 timer på aktiverings mail fra WAR... friggin' yay :(

 

"You will receive an e-mail shortly, and all you'll have to do is click on the link provided to finish your registration. " -my ass

 

Noen andre som har fått mail enda?

Er vist meget få som har fått.

 

-----------------------

Tatt fra: http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...ead.php?t=76788

 

Good afternoon!

 

*EDIT* 17:15 CET, VITAL UPDATE: OPEN BETA SERVERS NOW LIVE!

 

First of all apologies for the lack of communication on my part. This has been a very intense day and I've just not found the time to update you as much as you deserve. Thanks for understanding.

 

 

Today has been exciting to say the least! By now many closed beta testers have downloaded the new patch, while more and more new players are registering their accounts and validating their Open Beta keys. We are well aware of the numerous problems associated with the registration process. Most of these are due to the relentless pounding we’ve given the servers. As a reference, war-europe had two million (non-unique) hits between 8am this morning and noon. Flash or not, this is enough traffic to give most any website a run. This traffic was expected and a vital part of the Open Beta. Although it may have been a frustrating experience for many of you, we’ve gained lots of valuable data, further helping our preparations for the Live Launch.

We are expecting the Open Beta servers to be online soon and when they do, tens of thousands of closed beta testers are standing by the door, only to be followed by myriads of new testers who have managed to validate their keys.

 

Some common issues

 

* Open Beta key authentication error: Key has expired. This is caused by a communication problem with our databases. We are working on a solution. This error does not mean that your key is invalid.

* Sometimes patching process will abort the download and one is forced to restart. This is caused by patching optimisation by our technicians. When they implement a change your connection may be severed. If this occurs you should restart the patching process; it will continue from the beginning of file you were last downloading.

* There has been mixed messages regarding players who had previously created accounts at war-europe.com but who was never a part of the closed beta and hence not automatically given Open Beta access. I have previously stated that these players must create new accounts. This is not correct; anyone who has an account at war-europe.com but does not currently have Open Beta access is free enter their Open Beta key here: http://www.war-europe.com/#/myproductkey/. We will clarify this in the news shortly.

 

 

We are all working very hard and appreciate your patience. Frustration is understandable, but please remember that every single one of you are beta testers. The primary purpose of this day is to test our systems in preparation for live launch. Despite some delays and technical issues, Open Beta is drawing closer and you will soon be bathing in the blood of your enemies!

 

Oh, and for those of you who haven’t finished patching yet, the English servers are: Karag Dron, Karag Orrud, Nehekhara, Karak-Hirn, Karak-Norn, Alarille, Burlok and Ellyrioon. They are all on the Core ruleset for now. We’ll try to bring you Open-RvR servers during Open Beta but for now we have no ETA on this.

 

 

We are well aware of your frustration and apologise for any unnecessary inconvenience.

 

-Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...