Gå til innhold

Western Digital NAS, Elkjøp-trøbbel?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg kjøpte meg ein Western Digital My Book World Edition, 500 gb, til 999,- på Elkjøp for nokon dager sidan. Dette er altså ein NAS-disk.

 

Planen min var at eg skulle sette den på routeren og bruke til backup. Dette virka i 2 min. Så bestemmer den seg for at eg ikkje får hverken skrive eller slette på området på hd-en. Etterkvart får eg heller ikkje lesetilgang.

 

Har prøvd å restarte og resette mangen gonger. Lasta ned firmware og div, utan at den betrer seg. Dvs. kvar gong eg skrur den av og på så virker den ei lita stund, men så får eg ikkje lov til å skrive til området lenger. Eg veit at den har kontakt med routeren heile tida, for eg får heile tida tilgang til web-grensesnittet til HD-en. Etter å ha leita litt på forumet så ser eg at eg burde gjort betre research før eg kjøpte denne enheten. Veldig mangen som har trøbbel og klager.

 

Eg har tenkt å levere den tilbake på El-kjøp i morgo, for den virker ikkje slik som den skal...

 

Sidan det er så mykje dårlege tilbakemeldinger på denne enheten så tenkte eg at eg måtte prøve å sjå etter andre varianter, men eg finenr ikkje så mangen. Er det nokon som kunne anbefale meg ein enhet?

 

Mine krav/behov:

 

- Ca 500 GB, eller meir

- Ha nettverksplugg for tilkobling til router

- Ikkje alt for mykje støy, men tåler litt, skal dog stå i ei stove.

 

Noen som har nokon tips og som kan hjelpe meg?

 

Takk for hjelpa!

 

Mvh.

 

Green

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobbet tidligere med service på elkjøp.

Det er ikke en dårlig HDD du har kjøpt, men selvsagt kan det være en feil på den som med alle andre produkter.

 

Eneste ulempen med den HDDen (harddisken) er at du ikke kan bruke USB-porten for tilkobling til pc.

 

Men bare dra tilbake, så bytter de den for deg. 1års garanti og 2års reklamasjon, så du får bytte helt frem til 2år hvis det er en feil (da HDDer ikke repareres).

Lenke til kommentar

Hei Sparkey!

 

Takk for tilbakemeldingen. Det virker for meg som at HDD-en er i orden, men at softwaren (linux-systemet) er ganske bugsa...

 

Når ein søker rundt på nettet så er det mangen som har problemer... Den virker berre ei lita stund og så får du plutseleg ikkje lov til å skrive eller gjere endringer på hd-en...

 

Mvh.

 

Green

 

Jeg jobbet tidligere med service på elkjøp.

Det er ikke en dårlig HDD du har kjøpt, men selvsagt kan det være en feil på den som med alle andre produkter.

 

Eneste ulempen med den HDDen (harddisken) er at du ikke kan bruke USB-porten for tilkobling til pc.

 

Men bare dra tilbake, så bytter de den for deg. 1års garanti og 2års reklamasjon, så du får bytte helt frem til 2år hvis det er en feil (da HDDer ikke repareres).

Lenke til kommentar

Då har eg vore å returnert produktet mitt. Veldig bra med Elkjøp på det punktet, det må eg seie...

 

Han bak disken sa at det var den fyrste HD-en av den typen som dei hadde fått igjen... Eg blei då litt i tvil om eg skulle prøve ein ny eller om eg skal gå for ein anna type?

 

Er det noen andre der ute som sitter med erfaringer på WD World Edition NAS-disk? Min slutta å gi meg skrive rettigheter etter ca 2 min, så måtte eg reboote. Kan noen gi meg eit tips på evt. eit anna merke/modell som fungerer bra?

 

Takk for hjelpen! :-)

 

Mvh.

 

Green

 

EDIT:

ETTER LITT SØKING FANT EG DENNE: https://prisguiden.no/product.php?productId=85565

BESTEMTE MEG FOR Å PRØVE DEN OG BESTILTE DEN NO, SÅ KRYSSER EG FINGRENE!

Endret av Green
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...