Gå til innhold

Idol på TV2 - Soleklar beste "artist"


Anbefalte innlegg

Hei på dere.

 

Etter å ha sett reprisen på Idol, MÅ jeg bare si, vinner ikke han Kurt karen, den dritten så vet ikke jeg, han synger jo bedre enn de aller fleste som allerede er artister i Norge. Han har bare suveren stemme. Han sang vel U2 sist og da var det også veldig bra!!

 

Gir han ut plate så har han allerede en kjøper :)

 

Hva syns dere andre, hvem synes dere bør vinne, er best ? -Hvorfor ?

 

Go Kurt :woot:

 

ps. Kjenner ikke karen eller noe slikt, men jeg synes bare han har den desidert beste stemmen av de som er med!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Kurt bør vinne, han synger best.

Linn synger stygt.

Orji er kul, og får nok gitt ut plate uansett hvordan det går i konkurransen.

Espen er teit og femi.

Guro har kjedelig stemme, og hun virker som en stor selvdigger. Håper hun går ut som fort som mulig selv om hun er fin (og det vet hun).

Lenke til kommentar

Tone var søtest! men hu gikk jo rett ut! :-?

 

espen har boyband stemme.. så han passer bra i kategorien.. men jeg liker han ikke jeg heller..

han fyren på 16, David eller no derimot har og kul stemme, og han ser bra ut.. kasnkje ikke scenens beste venn da..

 

orji ser bra ut, ter seg bra og synger bra.. men kurt har best stemme..

Lenke til kommentar
Tone var søtest! men hu gikk jo rett ut!  :-?  

 

espen har boyband stemme.. så han passer bra i kategorien.. men jeg liker han ikke jeg heller..

han fyren på 16, David eller no derimot har og kul stemme, og han ser bra ut.. kasnkje ikke scenens beste venn da..

 

orji ser bra ut, ter seg bra og synger bra.. men kurt har best stemme..

 

David? Han er jo den som har KLART styggest stemme. Han er den av de som ikke kan synge. Han har komt videre på good looks og fjortiss damer som går etter dette, verken mer eller mindre!

 

Kurt (det er han med mellomrommet i tennene, right?) er veldig flink. Det er også Orjee (??) og hu Bergens-dama. Han homo-Espen har en god sjanse t å vinne rett og slett pga han er skikkelig fløtepus. Liker ikke å innrømme det, men verden har blitt gal og liker sånne folk! Hva skjedde med den gode gamle rocken? :evil:

Lenke til kommentar

Helt enig at Kurt er best. Han har en suveren stemme. Det er imponerende å se hvor uanstrengt han er når han synger. MEN jeg er redd for at Espen-klysa vinner. Han kan også synge, men han har ikke noe særpreg på stemmen og forsvinner bare i mengden. Men jeg er helt sikker på at dersom Kurt ikke vinner vil vi uansett høre mer fra den karen. Det er nok mange som allerede er stjerner i dag som misunner ham den stemmen.

Lenke til kommentar
David? Han er jo den som har KLART styggest stemme. Han er den av de som ikke kan synge. Han har komt videre på good looks og fjortiss damer som går etter dette, verken mer eller mindre!

 

jeg likte stemmen hans jeg.. men det hjelper han nok godt at han ser bra ut i tillegg til å ha bra stemme.. (imo ja.. )

 

jeg er og redd for at espen vinner.. selv om han har bra stemme så er han så sinnsykt.. )"#¤(/# boyband! verdentrenger ikke flere boyband.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...