Gå til innhold

Warhawk: Clanleader trophy (samarbeid)

Pesico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iam in,(første trophy, ey)PSN id: Troublejin. :new_woot: Det er fett! Warhawk er ùberkult.

Bruker ikke micen mye, spiller mye zones, flink til å å gi dekknings ild og kaos.

Er medlem i Aces of gamer.no

(men de spiller jo ikke mer)

Bruker en skype telefon til mic, så den bare ligger på bordet eller i sofaen som jeg skulle vært god damn oberst. :!: Ganske slæckt å legge fra seg hele skiten, ta opp telefon og banne til de andre sjaførene i GTA f.eks. "this is living"

Later dudes.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kan i kveld, og om en time er det formel 1 på TV3. Men det er bare å sende meg en melding så skal jeg hjelpe til hvis jeg er tilgjengelig. :thumbup:

Skrevet
har nåværende leder forsatt ikke sent videre?

Er på jobb nå, men skal sjekke når jeg kommer hjem. Har ikke fått svar fra han hvertfall.

Skrevet (endret)
greit, hvem skulle jeg sende til?

Kuff1

og kuff1 skal sende til undesired. Når han har gjort det så er vi i boks tror jeg.

Endret av Pesico
Skrevet
Jeg har ikke vert enda? :blush:

Da får undesired sende det over til deg. Lagt deg til på lista i post 1 nå. Du kan jo også sende han en melding på PSN. Hele psn nicket hans står i post 1.

Skrevet
Jeg har ikke vert enda? :blush:

Da får undesired sende det over til deg. Lagt deg til på lista i post 1 nå. Du kan jo også sende han en melding på PSN. Hele psn nicket hans står i post 1.

Okei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...