Gå til innhold

BK: F... the world :)


Mr_Sunde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sigarett med knute på? "stump røyken".

 

Når du sier det, så kunne det faktisk se ut som en sigarett med knute på som er ute av fokus.

 

Det er ikke det heller.

 

For dere som lurer, se under:

Advarsel! Dårlig bilde, men fokus på motivet :)

 

post-13239-1219861181_thumb.jpg

 

Endret av Mr_Sunde
Lenke til kommentar
Tja, vil vel si det siste bilde (med fokus på forgrunnen) var bedre jeg da :)

 

Er vel enig med deg deg der, men begge bildene hadde utbrente partier(Jada, jeg bommet på eksponeringen), så jeg syns ikke noen av bildene var bra.

 

Jeg syns bare det ble litt artig med strået ute av fokus. Minte meg om en tegneseriefigurhånd som viser fingeren :)

Lenke til kommentar
Tja, vil vel si det siste bilde (med fokus på forgrunnen) var bedre jeg da :)

 

Er vel enig med deg deg der, men begge bildene hadde utbrente partier(Jada, jeg bommet på eksponeringen), så jeg syns ikke noen av bildene var bra.

 

Jeg syns bare det ble litt artig med strået ute av fokus. Minte meg om en tegneseriefigurhånd som viser fingeren :)

Minte meg også om en tegneseriefigur som viser fingeren.

 

Ellers et artig bilde..

Lenke til kommentar
Huff. Det ser ut som noen har gjort en forferdelig tabbe i etterbehandling, eventuelt at det er noe tull med objektivet, og selv om det ikke er tilfelle, blir ikke bildet noe bedre av den grunn. Alt for uklart til at jeg greier å fokusere på formen.

 

Er ingen tabber i etterbehandlingen og heller ikke noe i veien med objektivet(Håper jeg)

Dette er absolutt ikke et bilde som ble postet for å vise teknisk perfeksjon.

Var bare et bilde jeg syns var litt morsomt :)

 

 

Hadde du ikke hatt den tittelen du har, hadde dette bildet vært totalt uintressant. Det ser jo ut som om strået er en hånd som gir verden fingern. Var det planlagt? Eller var det noe du fant ut i ettertid?

 

Var et forsøk for å se hvordan det ble om jeg fokuserte på det mørke rommet bak strået mens strået fortsatt var med på bildet, så bildet som sådan var planlagt.

Det var heller ikke planlagt at det skulle bli såpass utbrent, men det ble ikke sjekket noe mer etter at jeg tok bildet.

 

Formen på strået var nok heller ikke planlagt når jeg tok bildet. Det var noe jeg oppdaget mens jeg gikk igjennom bildene noen dager senere.

 

Takk til alle som har tatt seg bryet med å legge igjen en kommentar.

 

Godt å se at det ikke er bare meg som så hånden :)

 

Takk for alle kommentarer.

Endret av Mr_Sunde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...