Gå til innhold

Hjelp til valg av antivirus for 64bit os

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har akkurat kjøpt meg ny pc med vista ultimate 64bit. Trenger jeg en spesiell type virusprogram for dette? Kan noen anbefale noen gode virusprogram som de vet fungerer på vista 64bit?

Tusen takk for alle svar! :thumbup:

Asazy

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Har akkurat kjøpt meg ny pc med vista ultimate 64bit. Trenger jeg en spesiell type virusprogram for dette? Kan noen anbefale noen gode virusprogram som de vet fungerer på vista 64bit?

Tusen takk for alle svar! :thumbup:

Asazy

Jeg har erfaring med Symantec, Trend Micro og Avast.

Ut av de tre, har jeg valgt Avast for min Vista X64 Home Premium.

Enkle grunner - Trend Micro var usigelig treg, tokk evigheter å gjøre søk, samt at den gjorde så mange søk til tider at maskinen brukte oppimot 15 minutter på oppstart, før den var ferdig med alle "oppstarts" oppgaver. Symantec haddde (liten stund siden) ingen 64bit client. De har det nå, har heller lite erfaring med akkurat den - men deres tidligere tilnærmelse til 64bit (symantec corporate edition 64bit) var også ganske treg... Begge systemene koster penger. Avast er gratis. Oppdateres daglig, har gode skanning og opsettsmuligheter. Jeg liker programvaren fint. Og når et gratis produkt fungerer bedre enn et kjøpe produkt, da er jeg ikke i tvil om hva jeg selv ville valgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...