Bare en tanke, har lest om startkondensatorer som brukes for å få en boost i startøyeblikket 1-3sek.
Tenker den vil redusere startstrøm og starttid.
Dette er ikke det samme som driftskondensatorer som er innkoblet hele tiden.
Du finner sikkert tabeller og koblingsskjema på nettet når du søker.