Jeg håper noen kan finne Martin sin selvtillit og gi den tilbake til han.
Toppnivået hans er verdensklasse, men det blir langt mellom kampene hvor han virkelig presterer
Helt uforståelig at Mbappe ikke får straffe. Og forklaringen til dommer er enda merkeligere, ifølge dommer så oppsøker Mbappe kontakt når Mane kommer i hundre og helvete og takler Mbappe.
Fryktelig kjedelig med så mange kamper på natten for oss A-mennesker. Litt spennende med dramaet med 3 røde kort, men ellers har det vært ganske kjedelig med kampene som passer døgnrytmen min så langt.
Glemmer alltid ut mellom mesterskapene hvor sykt irriterende supportere noen land har. Nei, det er ikke gøy å høre på piping i 90 minutt.
Syns Norge kom seg etter første 10, men fortsatt litt småfeil her og der som fort kan bli farlig
Ja, jeg føler ikke det står så mye på mangel av spillere, men heller hvordan man kan få det meste ut av den stallen vi har. Så er det kanskje noen få posisjoner som bør styrkes, Arteta har nok en del taktikk han skal tenke ut til neste sesong.