Gå til innhold

Gazer75

Medlemmer
  • Innlegg

    1 371
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Gazer75 sine prestasjoner

1,1k

Nettsamfunnsomdømme

  1. Kan du vise til lovverket som seier dette? Eg har leita i alle relevante lover utan å finne noko. Om produsenten ikkje melder inn produksjon frå ein kraftstasjon til markedet som normal produksjon eller reserve så er dei vel ikkje pliktige.
  2. Sikkert inkludert avgifter og nettleige.
  3. Fleire linjer betyr høgare kostnad for drift og vedlikehald, altså høgare nettleige. Linjer internt mellom prisområder i Norge er det berre forbrukaren i Norge som betalar for. Kablane til utlandet er delte 50/50, og inntektene frå dei brukast til drift og vedlikehald først. Så det et ingen direkte kostnad der. Faktisk så får vi redusert nettleige frå Statnett pga store flaskehalsinntekter. Ein bør heilt sikkert sjå på modellen som blir brukt til å berekne og regulere nettleige. Det burde vore eit system det nettselskapa kunne spare opp midlar over tid slik at ein ikkje får svingingar i nettleiga når store delar av nettet skal bytast ut eller oppgraderast. Dei var klar over at nettet varar i 50-80 år.
  4. Det vi veit er at sidan UK ikkje er med i EU lenger så er det eigen auksjon ein time før resten på NSL. Inntektene er delte 50/50 som for andre kablar.
  5. Mistenker låg overføring har med varmen å gjere. Er nok fleire av dei gamle 300kV linjene som ikkje taklar så høg varme.
  6. Sikkert noko "flytbasert markedskobling" greier. Mykje rart etter at dei starta med dette. Eksporten til NO2 gjekk også ned på same tid. Og på same tid så snudde eksport NO5->NO3 til import NO3->NO5 av ein eller anna grunn. For så å reversere seinare på dagen.
  7. 3x420kV og 2x300kV faktisk. Men så er det ofte vedlikehald av linjer, stasjonar og kraftverk på denne tida. https://umm.nordpoolgroup.com/#/messages/9538cb30-1690-4406-a953-a56cf7a2949d/1
  8. Det er mange faktorar som speler inn på dette. Kva er lufttemperaturen, kor mange kablar per fase (duplex, triplex), kor lang er linja, kabel dimensjon (impedans), power factor osv. Vil tru ein stad rundt 1500MW ±500MW. Heldigvis har vi kaldt vær når vi treng mest kapasitet og det hjelper mykje. Når ein ser på flyt mellom områder så er det mange andre ting som også virkar inn på dette. Flyten NO3<->NO5 går på 420kV linja mellom Høyanger og Sogndal samt 132kV Mel-Myklebust. Usikker på om 132kV nettet er delt der i normal drift. Om 420kV linja fell ut så kan fort 132kV nettet bli overbelasta. Som eg skreiv for ikkje så lenge sidan er nok avgrensinga på dette snittet 420/300kV trafoen i Sogndal fram til ny linje til Aurland er ferdig seinare i år. Den er på maks 1000MVA.
  9. Det kan ein nok sjå langt etter. Reindriftsnæringa er jo ei "verna bedrift" så dei har vel nærast vetorett i nord. Dei må nok sikkert smørje dei godt for at dei skal gå med på dette. Er no 11 prosjekt til behandling på Porsanger- og Nordkinnhalvøyane. Var 25 totalt som ville søke, men var vist ikkje realistisk kapasitet i nettet til alle. Noko som er tull om Statnett fekk bygge ut som dei vil. Dei slit jo med å få til å bygge ut ny linje mot Varangerbotn. Reinen der oppe er vist livredd kraftlinjer.
  10. Du blandar inn to ting som er separate av ein god grunn. Ein vil også måtte endre lover og reglar i heile Europa for at dette skal vere lov.
  11. Har nok med kapasiteten i Sogndal og linjene sørover. Det står ein 1000MVA autotrafo mellom 420kV og 300kV delen i Sogndal som vil vere ein del av denne grensa. Når linja frå Sogndal til Aurland er oppgradert så kan ein del av krafta flyte forbi den trafoen. Det er vel meininga at ny linje skal vere i drift før 2025 er omme, men om det er full kapasitet før sommaren 2026 tvilar eg på. Det er mykje trinnvis ombygging i Aurland som skal til også. Heile koplingsanlegget blir bytta ut der. Dei får nok ikkje realisert full kapasitet ut frå indre Sogn før ringen via Modalen og ut til Kollsnes er oppgradert til 420kV.
  12. Trur eg har nemnt det før, men Slagentangen kunne vore perfekt. Er vel eit nedlagt raffineri der.
  13. Kan virke som ein kan hente ned historiske prisar nederst på denne sida her: https://www.forbrukerradet.no/strompris/spotpriser
  14. Gazer75

    Elbil-tråden

    Elroq er veldig romslig, men har litt lite plass i bagasjerom kanskje. Skal vist kun vere bagasjerommet som er mindre samanlika med Enyaq.
  15. Gazer75

    Elbil-tråden

    Korleis overlevde vi før? Har aldri hatt elektrisk sete eller luke og klart meg fint. Er berre meir som kan slutte å virke og bli dyrt å reparere. Varmepumper kan også blir ein dyr affære om ting sluttar å virke. Er 12700 ekstra på Elroq. Men klart at skal ein ha elektrisk førarsete og varmepumpe så kostar Elroq 60 over 400k
×
×
  • Opprett ny...