Gå til innhold

Gazer75

Medlemmer
  • Innlegg

    1 467
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Gazer75 sine prestasjoner

1,2k

Nettsamfunnsomdømme

  1. Dette er for det meste kun riks- og fylkesveg enn så lenge. Dei fleste kommunar har ikkje data i NVDB.
  2. Så batteri backup bør bruke grid forming. Veit ikkje kor utvikla dette er, men vil nok vere svært viktig i framtida. Sikkert svært dyr endå, men burde jo vere noko vind- og solkraftverk kan implementere i framtida for meir stabil levering av straum.
  3. Om landet ein er investert i har lover som krev diverse skattar så er vel det greit. Då må ein vurdere selskapet. Det som er problemet er jo at det er urettferdig for norske eigarar som må betale diverse skattar og avgifter medan utanlandske eigarar i skatteparadis kan snike seg unna. Eg meiner at selskap som er i Norge må behandlast likt uansett kor eigaren held til.
  4. Problemet er vel at denne skatten er flat uansett effekt når ei kjem over grensa. Hadde grunnrenteskatt på småkraft vore delt i trinn så kunne nok ting fungert betre. Dei kunne f.eks. sette den til 2-3% per MVA opp til dagens 10 MVA. I dag er det vel 57,7% flatt når ein er over 10 MVA. Skal denne prosenten gjelde frå 1,5 MVA så er det klart at mange små får problem.
  5. Nei, ein må ha 3 toppar på 3 ulike dagar i ein månad. Så difor vil ein topp ikkje nødvendig vis vere utslagsgjevande for berekna effekt. Om ein normalt sett ligg rett rundt grensa for ein ny pris så er det jo irriterande. Tenker du at ein skal ha ein effekt pris som er per dag? Skal det vere ein time over så er du over, eller eit snitt over 3 ulike timar per dag? Det kunne kanskje gå. For min del så ville det vore 7, 9, 11 og 15 kroner for 0-2kW, 2-5kW, 5-10kW, 10-15kW osv. om ein rundar til heile kroner. Skal ein dele opp i 1kW steg så blir det øre i skilnad per kW.
  6. Er vel berre eit par nettselskap som har 1kW oppløysing og så 2-3 stk med 2kW opp til 10kW. Eine er Sygnir i indre Sogn som har blodpris på effekt. Er null problem å lage forskrift osv som pålegg nettselskapa å bruke 1kW oppløysing på effekt. Kunne vore 1kW opp til 10kW og så 2kW opp til 20kW. Stor skilnad på effekt prising. Elvia tek kun 190kr for 2-5kW medan fleire andre mindre tek 4-500kr for 2-5kW. Vang Energiverk skal ha 688kr for 2-5kW. Korleis tenker du at ein skal berekne effekt om ein ikkje fordeler det? Skal det vere toppen uansett slik at ein blir straffa for den eine toppen i ein månad? Hadde folk kunne styrt denne utan store kostnader for straumstyring så kunne det sikkert vore greit.
  7. Og kor mykje energi og tid går med på å få varmen opp att til skulane startar opp etter ferie? Tvilar på det er så mykje å spare på å skru av. Kanskje senke temperaturen ei grad eller to, men noko meir har lite for seg.
  8. Når offisielle tal er klare så brukar dei desse. ENTSOE er litt forseinka i tid med tala sine. Går ein 2 timar tilbake i tid så er det offisielle tal som gjeld.
  9. Gav opp den sida der når dei ikkje klarte å fikse CO2 verdi på vasskraft. Dei brukar UNECE tal frå 2022 i EU som er 11 gCO₂eq medan i andre land brukar dei IPCC 2014 verdi på 23 gCO₂eq.
  10. Gazer75

    Elbil-tråden

    Trillar gjer den, men om eg trykker på bremsen så er det regen først og så kjem bremsene på om ein trykker hardare. Men trur ikkje den trillar heilt fritt. Ser at i slak nedoverbakke så visar forbruket nær null som då må nulle ut vanleg forbruk. Bilen brukar 3-400W idle + eventuell HVAC. Om forbruket ligg rundt 1kW så går det i null når bilen trillar. D eller N virkar ikkje ha nokon effekt på dette. E-Golf har "ingen" regen i D mode og så har den D1, D2, D3, og B mode som gir meir og meir.
  11. Gazer75

    Elbil-tråden

    Er fortsatt regen på e-Golf. Er eit triks med å pumpe for å slå av regen, men har ikkje heilt fått det til konsekvent. Ein på tappe på bremsen kjapt ein gong før ein trykker den inn hard. Problemet er vel også at bilen vert lite brukt. Køyrer vel 6-8k i året kanskje. Heller ingen bakkar å snakke om der eg brukar bilen. Har verken armar eller plass til å fikse bremser sjølv. Har ikkje ein gong kunna byte hjul siste 5+ åra pga helsa. På det verste køyrde eg knapt bil heller. Var vel eit år eg brukte kun ein tank diesel 😛 Ikkje at eg har hatt interesse av å mekke sjølv sidan eg var tenåring og fikla med mopeden
  12. Gazer75

    Elbil-tråden

    Lurar på om slike ting blir sjekka ved såkalla "utvida inspeksjon". Min 2020 e-Golf var inne til service for slik inspeksjon og det kosta 3800kr. Så kom bremseveske service til rett over 1000kr. Og den verste var nye bremseskiver og klossar bak pga rust. Kosta meg ca 5300kr. Var skremmande dårlege bremser utan at eg var klar over det. Merka det når eg fekk att bilen kor mykje betre dei var. Den gjekk akkurat gjennom EU kontrollen i fjor pga rundt 50% rust på skivene bak. Så til alle som ikkje køyrer mykje og/eller eventuelt brukar mykje regen, det er ikkje verdt innsparinga på straumforbruket.
  13. Gazer75

    Elbil-tråden

    Næraste under 3kr for meg er vel taket på Gullgruven senter i Åsane utanfor Bergen. Køyrer du nordover så er Evje SuC 4,80. Lyngdal er 5,10 osv.
  14. Gazer75

    Elbil-tråden

    Svært få stasjonar i distrikta som har slik pris. Her er off peak prisen 5,10 no på dei fleste rundt meg. Abonnement for meg har aldri vore aktuelt. Såg eg hadde lada 4-5 gonger på SuC sidan vi fekk lading siste dagane i mai. Og heime visar appen under 300kWh brukt så langt.
  15. Gazer75

    Elbil-tråden

    Såg på den tidlegare i år, men når ein legg til varmepumpe og adaptiv cruise så vart den jo nesten 400k om eg hugsar rett. Har ikkje fått testa MGS5, men den virkar vere meir for pengane.
×
×
  • Opprett ny...