Gå til innhold

ChopperRead

Medlemmer
  • Innlegg

    3 485
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av ChopperRead

  1. Likevel en japse. Akkurat som at Kiwior er polakk
  2. Hadde det vært konsekvent så. Joao pedro dryler ballen til helvete tidligere i kampen når vi får frispark, samme med japsen på vingen. Null kort.
  3. Virkelig dommer? Virkelig? Ett mikrotouch på ballen som enda rullet, og det er gult? Gud hjelpe meg.
  4. Merino klar. Nå er stallen helt vilt bra og stor. Skulle selvfølgelig hatt en klassisk 30 + spiss for å toppe kaka, men vi har mye mål i oss og scorer uhorvelig mye likevel.
  5. Deilig
  6. Nei desverre. Har alle på DVD faktisk. Kanskje du kan finne det på nett. MÅ sees
  7. Enig. Både filmen og miniseriene This is England 86, 88 og 90. Helt rått bra.
  8. Undervurdert er for meg serier som folk rundt meg knapt har hørt om, og hvertfall ikke sett. Ikke hvor mange stemmer de har på IMDB. Derfor vil jeg også nevne Devs, vet ikke om noen som har sett den, unik stemning. Men den serien som for meg er mest undervurdert/oversett er The Leftovers, en helt unik og sjelsettende opplevelse. Sesong 2 og 3 er det beste som er filmet av ett kamera i moderne tid mer eller mindre for meg, helt usannsynlig bra. Når vi kaller den undervurdert er det basert på at den burde hatt hypen og berømmelsen til GoT, Breaking bad, Sopranos osv. Men det har den ikke, ikke i nærheten engang. Men den er HELT der oppe på alle måter om folk faktisk så den i stor skala. Samme vil jeg nesten si om Twin Peaks, en av mine absolutt favoritter. Når sesong 3 kom for noen få år siden fikk den seg en oppsving, 25 år etter sesong 2. Men jeg kan telle på 1 finger hvor mange jeg kjenner på min alder (midten av 30-årene) som har sett Twin Peaks, og det samme gjelder The Leftovers. Og det er synd, for det er ren kunst.
  9. Smith Rowe, Nketiah og Nelson har alle fått sjanser nok, de har ikke nivået. Bedre å få opp noen nye fra egne rekker som kan bevise seg og heller tjene penger på de som er middelmådige og for gamle til å ta flere steg.
  10. Det har det aldri vært under southgate, elendig manager.
×
×
  • Opprett ny...