-
Innlegg
1 628 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av Sidious
-
-
En flott, hyggelig og kompetent gjeng som jeg har fulgt i en årrekke! Ønsker de all suksess i framtiden.
-
2
-
-
21 hours ago, firberblad said:
Anbefaler Talos principle spillene. For min del to spill jeg virkelig har kost meg med før rundt påsketider.
Spilte toeren for noen måneder siden. Ett meget undervurdert spill!
-
1
-
-
Ble akkurat ferdig med Doom: The Dark Ages her om dagen. Helt greit spill, men var veldig repetitivt, hvilket gjorde at man ikke orket å ha veldig lange seanser foran skjermen. Fornøyd med at jeg ikke betalte fullpris for det i og med nevnte monotoni. Likevel underholdende til en viss grad, så angrer ikke på at jeg satt ned tid på det.
-
Dette var jo strålende nyheter! Kun en drøy måned til! :)
-
God jul! Dere har vært startsiden min i en årrekke, og jeg har fulgt dere nesten siden dere så dagens lys for tjuefem år siden.
Stå på!
-
1
-
-
Utvilsomt ett imponerende stykke arbeid. Veldig gøy at han lyktes med spillet sitt. :)
-
Da er det bare å vente på at det finner veien til PC. Likte det første spillet såpass godt at jeg spilte gjennom det to ganger. Ble bergtatt av rollegalleriet, historien og omgivelsene. Musikken traff også blinkskudd!
-
1
-
-
Jeg ble ferdig med det strålende Clair Obscur: Expedition 33 i går kveld, og føler på et lite tomrom inni meg etter det. Usikker på hvilket spill jeg kommer til å kaste meg over nå.
-
Pleier ikke å spille slike spill, men lot meg overtale til å gå til innskaffing av dette. Liker det godt så langt, selv om jeg bare er i startgropa. Vakkert er det, og historien fenger. ☺️
-
En velfortjent suksess!
-
1
-
1
-
-
Dette gleder jeg meg til å spille!
-
Dette spillet hadde jeg faktisk forventninger til med tanke på at det er produsert av utviklerne bak de strålende Wolfenstein-spillene. Gledelig å lese at de har lyktes i å lage et fullverdig Indy-spill.
-
3
-
-
Det må da være lov å tro at dette kan bli bra. De første Commandos-spillene var iallfall strålende tidsfordriv.
-
Dette spillet snakket jeg nylig om med en kollega. Veldig morsomt at det endelig kommer en oppfølger! Får håpe kvaliteten holder seg på samme nivå som i originalen.
-
1
-
-
Dette er noe å se fram til. De to første spillene i serien var storartede.
-
1
-
1
-
-
En særs positiv overraskelse. Minner mye om Little Nightmares, men er altså bygget rundt nordisk folketro og mystikk. Et godt kjøp, spesielt til den røverprisen man får det for på Steam nå.
-
Kjøpte dette på Epic Store her om dagen og angrer definitivt ikke. Stemningsfullt spill.
-
Trist å høre. Han hadde en minneverdig stemme som bidro til å sette stemningen i Max Payne.
-
Kan det være et forsøk på å spille av musikk over Bluetooth?
-
On 24.9.2023 at 10:19 AM, Slettet-D7I5Gr2 said:
Jeg og samboer rundet igår Cuphead DLC (samt hovedspillet tidligere). Det er faktisk litt av en prestasjon!
Tør man spørre hvor mange timer det tok å runde hovedspillet? Selv var jeg nødt å kaste inn håndduken etter noen timer. Har likevel kjøpt dlc-en.
-
Dead Space ('23), Forza Horizon 5, Sniper Elite 5 og Dave the diver.
-
-
Darn tough selger sokker som har livstidsgaranti. Koster dog rundt 2-300 for et par. På grunn av prisen har jeg bare et par selv, men enn så lenge er det ikke hull i de. Dessuten motvirker de svette da de består av merinoull.
-
Har kun spilt i noen timer, men det er utvilsomt et sjarmerende, lite spill.

Kommentar: 25 år med spillglede
i Diskutér artikler (Gamer.no)
Skrevet
Gratulerer så mye med dagen! Litt av en bragd. Har fulgt dere siden starten og heier på dere.
Ha en flott fest i kveld! Liker det nye designet!