Heisann,
Flyttet til nytt hus og her er Altibox fiberuttaket installert på et helt håpløst sted (midt i stua). Kona liker det dårlig og den hjemmesentralen (VMG) er diger også, så vanskelig å gjemme bort skikkelig.
Vil helst ha alt inn på teknisk rom, så lurte derfor på om det hadde vært en mulighet til å dra ut SFPen fra hjemmesentralen (VMG) og sette den inn i en liten mediaconverter for å få RJ45 og trekke vanlig nettverkskabel dit jeg vil ha alt utstyret? Bridge modus er selvfølgelig en mulighet, men hadde vært greit med så liten boks som mulig.
Evnt. noen som kan anbefale en løsning her som er lett å skjule/høy konefaktor?