Gå til innhold

Kleff

Medlemmer
  • Innlegg

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Kleff

  1. Heisann, Flyttet til nytt hus og her er Altibox fiberuttaket installert på et helt håpløst sted (midt i stua). Kona liker det dårlig og den hjemmesentralen (VMG) er diger også, så vanskelig å gjemme bort skikkelig. Vil helst ha alt inn på teknisk rom, så lurte derfor på om det hadde vært en mulighet til å dra ut SFPen fra hjemmesentralen (VMG) og sette den inn i en liten mediaconverter for å få RJ45 og trekke vanlig nettverkskabel dit jeg vil ha alt utstyret? Bridge modus er selvfølgelig en mulighet, men hadde vært greit med så liten boks som mulig. Evnt. noen som kan anbefale en løsning her som er lett å skjule/høy konefaktor?
  2. Kleff

    Elbil-tråden

    Ikke helt prisjakt, men er en luring på elbilforum som har noen oppdaterte google-sheets med det meste som er og kommer i salg framover og masse data på disse. Bare å laste ned .xls-fila og filtere i vei. https://elbilforum.no/index.php?topic=38371.0
×
×
  • Opprett ny...