Gå til innhold

Her er Motorolas nye mobil-konsept


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehehehehehe!

 

Hva i huleste?! Ser for meg at design og utviklingsavdelingen til Motorola sitter seg ned i godstolen godt fornøyd med dagens kreative konsept.

 

Jeg derimot må bare le og le.. og le..

 

Her har vi da ett kjent forsøk på å redde seg selv fra konkurs ved å komme med noe av det mest latterlige mennesket har sett siden introduksjonen av Crocs og rusbrus isen.

Lenke til kommentar

hehe tror nå ikke de vil bli seende helt slik ut. militæret har jo brukt denne teknologien en stund. kanksje ikke mobilbriller, men det å ha skjerm i glassene, som er konseptet her.

 

Tror jeg la inn en post her for nesten ett års tid tilbake. microvison tråd.

 

og her: disse brillene som er "nytt" wearable displays

 

Nå skal det sies at disse sammarbeider med motorola, slik jeg har forstått..

Lenke til kommentar
Her har vi da ett kjent forsøk på å redde seg selv fra konkurs ved å komme med noe av det mest latterlige mennesket har sett siden introduksjonen av Crocs og rusbrus isen.

Crocs og rusbrus har da hatt stor suksess så hvorfor skal ikke denne telefonen ha det? :p

 

hehe tror nå ikke de vil bli seende helt slik ut. militæret har jo brukt denne teknologien en stund. kanksje ikke mobilbriller, men det å ha skjerm i glassene, som er konseptet her.

 

Tror jeg la inn en post her for nesten ett års tid tilbake. microvison tråd.

 

og her: disse brillene som er "nytt" wearable displays

 

Nå skal det sies at disse sammarbeider med motorola, slik jeg har forstått..

Det så i hvert fall litt bra ut :) .

Lenke til kommentar

Åssen skal du liksom kunne gå med dei og samtidig unngå å kresje borti ting? Meininga e vel å ha displayet i trynet, men du ser jo ikkje kor du går nettopp på grunn av det :ph34r:

 

Ser for meg en gjeng tekno-freaks gåande på gata utrusta med slike i trynet :D Ser samtidig for meg en økt statistikk i ulykker blandt gåande :p

Lenke til kommentar
Her har vi da ett kjent forsøk på å redde seg selv fra konkurs ved å komme med noe av det mest latterlige mennesket har sett siden introduksjonen av Crocs og rusbrus isen.

 

Crocs og rusbrus har da hatt stor suksess så hvorfor skal ikke denne telefonen ha det? :p

 

Jeg har da ikke sagt at Crocs og andre latterlige saker ikke har hatt suksess. Suksess og latterlig er to forskjellige ting.

 

Lanserer Motorola dette konseptet, så vil det alltid være noen som vil kjøpe det. For å ta ett eksempel, så nevner jeg Crocs igjen. Styggeste skoene som noen gang er blitt satt i produskjon. Jeg tar heller 2 Rema 1000 poser på beina, og surrer litt ducktape rundt leggene og beina. Ser like dumt ut. Men disse selger som varmt hvetebrød. Noe jeg ikke skjønner helt, men men.. Sånn er det bare!

 

Så for dere som eier ett par Crocs. Beklager for at jeg slenger dritt om deres "moteriktige" badeender, men ikke ta dere nær av det jeg sier. :)

 

Og forresten, jeg skrev "rusbrus IS", som i saftis, og ikke rusbrus.

Lenke til kommentar
disse ser jo mye bedre utt, men blir vel en slags bluetooth kobling, så mest sansynlig har du en mobil med skjerm uansett

mobil - briller

 

-Giving a speech while information is streamed to your eyeglasses in real time

-Presenting to a crowd with your notes secretly stowed away in your eye glasses

 

Lukter jeg en helt ny dimensjon av juksing på prøver? :ph34r:

 

Hvis brillene blir så diskrè som de mannen på bildet har, så hadde jeg kjøpt de glatt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...