Gå til innhold

Eventyr i verdensrommet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og multiplayerversjon. For øvrig blir jeg aldri lei folk som sier de lager et spill i et "originalt og unikt univers". Det høres jo bra ut, men hvor mange innrømmer de lager spill i en stereotyp verden full av klisjéer? :p

 

Men et spill fra folkene bra Wing Commander? Dette kan faktisk bli bra! Men ikke noe mus/tastatur dritt nå, takk. Vet det er liten sjanse for et mer hardcore romskipspill i våre dager som mer eller mindre krever flightstick, men det er jo folkene som lagde Wing Commander. ;)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt riktig at Spacetime Studios kjøpte tilbake rettighetene fra NCSoft. NCSoft kanselerte avtalen om å være publisher for spillet og lukket igjen pengesekken. Spacetime Studios er derfor nå på jakt etter ny publisher samtidig som de fortsetter utviklingen på egen hånd.

 

Ryktene sier også at dette skjedde på grunn av katastrofen Tabula Rasa som NCSoft har brukt 100+ mill dollar på. Intektene etter langsering var langt under forventet. Derfor har NCSoft kuttet mange prosjekter og en av de uheldige var Spacetime Studios.

 

Jeg håper de finner ny publisher. Spillet ser veldig lovende ut og jeg har lenge ventet på et alternativ til EVE Online.

Lenke til kommentar
Det var et MMO. Det ble kansellert og innholdet som ble laget til MMOet blir sikkert brukt i en singleplayer versjon.

Altså, i nyhetsbrosjyren datert Wednesday, May 7th, 2008 at 9:00 pm på www.spacetimestudios.com står det jo "Blackstar is a fresh and original entry into the MMORPG field" ?

 

edit: det står også nevnt i flere poster nedover der

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...