DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Så på Vg i dag, vell det var et artikkel der som handlet om et pc-spill. Navn: Trackmania Nations Forever Plattform: PC Genre: Bilspill Alder: 3+ Utvikler: Nadeo Utgiver: Deep Silver Utgivelse: 16.04.08 Treningkast: 5 Har dere spilt det? Skriv gjerne noen kommentarer nede om spillet. Installerer den akkurat nå PS: «TrackMania Nations Forever» kan lastes ned her. Link til Vg artikkel om Trackmania Nations Forever
vikingkylling Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Litt sent ute, kanskje, men for all del. Det er bra vi får flere spillere.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Utrolig underholdene spill, men leter du etter en bilsimulator eller noe realistisk så er ikke dette spillet noe for deg. Endret 5. mai 2008 av heanwi
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Har trackmania nations, er trackmania nations forver et nytt spill?
Sveern Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jupp, hakket bedre grafikk, nye brikker til baner, og man kan spille mot folk som har TMU (kjøpeversjonen).
DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Installerte den nettopp =) For en grafikk, wow, jeg tror en del av tiden min i dag vil bli brukt opp på det spillet. :!:
twhoffma Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fantastisk kult - blir nesten litt svimmel av noen av de 'acrobatic'-banene //Torgeir
DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Nice! Er det samme type baner som på nations? Vell, vet ikke =P Har ikke spilt den forrige
DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fantastisk kult - blir nesten litt svimmel av noen av de 'acrobatic'-banene //Torgeir Helt enig med deg. ellers likte dere den? Endret 5. mai 2008 av Fight4Lov3
Tanner Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Var faktisk mye bedere enn jeg ventet av en gratis spill. De bruker å være så "stive"
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Er ikke samme baner som i Nations, dette spillet er utrolig rått, har nesten lyst å betale for det
4MB Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Da var det testet, og synes det er bra for en oppgradert versjon av originalen. Menyen er dritstilig i forhold til den gamle, og banene er fetere.
DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 (endret) Når det er snakk om online, hvor spiller dere da? Norsk server? Og skriv navne deres på spill her, kanskje vi kan møtes =).. (Navn på spill: Fight4Lov3) -Norsk Server Endret 5. mai 2008 av Fight4Lov3
4MB Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg spiller for det meste på norske servere, ja. Navn: Swaxxo (svart og rød skrift) Vi kan jo legge til hverandre i vennelista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå