Gå til innhold

Acer med ny design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se der ja! Fin fin pc:D

 

Dette er en sterk kandidat til mitt bærbare innkjøp en gang i mai :p

 

God kandidat til mitt neste surfebrett.. for bærbar pc kan det ikke kalles.... altfor stor.. Men tydeligvis et marked for folk som liker scvææære maskiner

Lenke til kommentar
[HW.no]6920G har Nvidia Geforce 9500M GS-grafikk og plass til en harddisk. 8920G er på sin side utstyrt med Geforce 9650M GS og har plass til to harddisker.

 

Det heter vel strengt tatt én harddisk og ikke en harddisk. Hvis det er en plass til én harddisk i tillegg til den som følger med PC-en, kan jeg forstå ordvalget, men da ville den hatt plass til to harddisker. Med tanke på nettopp det at jeg tviler på at 8920G har tre harddisker, så det korrekte uttrykket ville blitt "6920G har Nvidia Geforce 9500M GS-grafikk og plass til én harddisk."

Lenke til kommentar

Den var snasent fin! Hadde den vært litt mindre hadde jeg nok vurdert den, 16" blir for stort.

 

En annen ting: Medietastene ødelegger hele det gode intrykket. Jeg foretrekker å ha tastaturet slik at H (omtrent) står midt på skjermen. Plassutnyttelsen ser heller ikke helt god ut.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

denne siden oppgis prisen til å bli mellom $900 og $1700 avhengig av konfigurasjon. DVS. at den kommer godt under 10.000,- Og de hevder at den blir lansert om ca. en måned (i USA) Håper den kommer til Norge fort også.

 

Medie tastene på venstre side ser spennende ut. Smakfullt design i blått tema som resten av maskina med tilsvarende applikasjoner. Håper de fungerer så godt som de påstår. Jeg har prøvd flere tastaturer med medietaster over tastaturet men det ender somregel med at jeg bruker musa i steden for å lete etter riktig knapp. Ved å plassere dem på siden slik gjør dem mye mer tilgjengelige og lettere å finne. Tastaturet blir som nevnt forskjøvet til høyre og kommer ikke rett under skjermen. Nå er det snakk om et par centimeter, jeg vet ikke om det har veldig mye si. Noen som har noen erfaringer her?

 

En batteritid på 3 timer for 18" og 2,5 timer for 16" er ikke mye å skryte av, men da kommer det ann på hva du skal bruke den til. Jeg for min del er ute etter en pc som kan gjøre det meste fra jobbing til fritid. Jeg har ikke tenkt å bære den rundt overalt. Det hadde vert praktisk om man kunne sitte med den på fanget. Men de fleste nye bærbare nå for tiden er så varme at det blir fort for hett.

 

Alt i alt så syns jeg den ser veldig tøff ut og vil vekke oppmerksomhet når man drar den ut av veska. Skulle hatt en tilsvarende bæreveske kanskje... Hvilke andre alternativer har man på markedet i dag med godt design, god skjerm og god lyd og som også kan brukes til å jobbe/skrive på så vel som film og spill?

Lenke til kommentar

Utrolig fint design ihvertfall. :)

De nye PC'ene er ihvertfall mye kulere enn gemstone serien, har selv en aspire 5920g.

 

Men uansett om jeg skulle ha fått meg en ny bærbar, ville jeg ha vært skeptisk til Acer, har bare dårlige erfaringer med dem.

Jeg er ikke den eneste som har dårlig erfaringer med Acer ihvertfall.

Endret av magneman
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...